اخبار سیاسی

یک ماه تا بهار سفرهای ایرانیان

یک ماه تا آغاز پرشور ترین سفرهای سالانه ایرانیان به جای مانده است در این مدت مردم درصدد برنامه ریزی برای استفاده از این موقعیت و دستگاه های دولتی در پی خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.

2 اسفند 1402

عطار و خیام برای مردم ارمنستان شاعران نام آشنایی هستند

به گزارش خبرنگاران ، سومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن ملاقات با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه و اسماعیل جانعلی پور، رئیس کمیته ناشران خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.

22 اردیبهشت 1402

سفیر ایران چه کتابی را به رییس جمهور پرتغال تقدیم کرد؟

ایسنا نوشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیسبون، کتاب اتحاد و دوستی درباره روابط تاریخی دو کشور ایران و پرتغال را به رییس جمهور این کشور اروپایی تقدیم کرد.

27 فروردین 1402

رویترز: درهای سفارت ایران در ریاض پس از هفت سال گشوده شد

ایسنا نوشت: خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال اطلاع داد.

24 فروردین 1402

پشت صحنه ملاکی بانک ها

حقوقی های بازار ملک، همانند افراد حقیقی، با احتیاط و با شدت کمتر از سال های گذشته، مشغول ساختمان سازی و ساختمان داری هستند؛ اما یک گروه از آن ها یعنی بانک ها به عنوان بازیگر پرپول این بازار، همچنان مشغول مال سازی و سایر فعالیت های ساختمانی است.

30 بهمن 1401

ممنونیم از چشم بادامی های عزیز که چشم مسئولان ما را باز کردند

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به بیانیه ضدایرانی و مشترک عربستان و چین علیه ایران اشاره نموده و در بخش هایی از آن نوشته است:

21 آذر 1401

خواهر خواندگی بسترساز توسعه مبادلات تجاری

طرح توجیهی خواهر خواندگی یکی از شهر های خراسان جنوبی با یکی از شهر های قرقیزستان با سفر سفیر این کشور به استان تهیه می گردد .

28 آبان 1401

ایلام از استان های پایلوت در طرح آبیاری هوشمند در کشور است

استاندار ایلام گفت: طرح آبیاری هوشمند بصورت پایلوت اجرا می گردد که در این طرح مدیریت آب مد نظر قرار گرفته و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می گردد.

6 آبان 1401

مزایده خودروهای خارجی از فردا شروع می گردد، کدام بانک بیشترین تسهیلات بدون ضامن را پرداخت کرد؟

فراوری برنج به 2 میلیون و 300 هزارتن می رسد، نداشتن کارت انتها خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری و رشد 70 درصدی صادرات محصولات صنعتی از اخبار مالی امروز است.

7 مهر 1401

تامین بذر گندم برای اجرای طرح جهش فراوری دیم زار ها در قزوین

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:دو هزار و 900 تن بذر گندم برای اجرای طرح جهش فراوری در دیم زار های استان تامین شده است.

4 مهر 1401

افزایش وثیقه خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی

وثیقه خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی به سالانه 150 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

24 شهریور 1401

پاتوق هیجان انگیز شطرنج بازهای تهران

پارک شطرنج آجودانیه پاتوق شطرنج بازهاست. البته اگر خیلی هم اهل شطرنج نیستید مسئله ای نیست. چون این پارک امکانات خوب زیادی دارد که می تواند برای همه مجذوب کننده باشد.

21 شهریور 1401

اعلام اولین نتایج طرح جهش مسکن از ابتدای دی ماه

حدود 10 روز تا انتها زمان ثبت نام طرح جهش مسکن به جای مانده است، به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی نتایج پالایش ثبت نام متقاضیان در طرح جهش مسکن از ابتدای دی ماه به مرور به وسیله پیامک به متقاضیان اعلام می گردد.

8 مرداد 1401

ثبت جهانی ماسوله به پر استرس ترین لحظاتش نزدیک می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، ثبت جهانی ماسوله به پر استرس ترین لحظاتش نزدیک می گردد.

5 مرداد 1401

استفاده از ظرفیت گردشگران میلیونی سواحل مازندران برای اشتغال پایدار

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران میلیونی سواحل مازندران برای اشتغال پایدار صورت گرفت.

4 مرداد 1401

قدم های نخست به سمت فرزندخواندگی بین المللی برداشته شد

از سال 2023، والدین کبکی که می خواهند فرزندی را در سطح بین الملل به فرزندخواندگی بپذیرند، ملزم به انجام یک برنامه آمادگی هستند که از طریق وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی تهیه شده است.

30 تیر 1401

حرکت نخستین قطار کانتینری از تهران به ترکیه

قطار کانتینری آزمایشی اعزامی قزاقستان به مقصد ترکیه و اروپا با ورود به کریدور شبکه سراسری ریلی ایران، طی مراسم رسمی امروز (29 خرداد) از ایستگاه راه آهن تهران راهی ترکیه شد.

29 تیر 1401

کارزار آنلاین برای استخدام فارغ التحصیلان محیط زیست در آموزش و پرورش

سال جاری سال استخدام گسترده در وزارت آموزش و پرورش است. در پی بازنشسته شدن تعداد زیادی از کارکنان این وزارت خانه و کمبود معلم در مدارس و مراکز آموزشی، نهایتاً سال جاری این مجوز صادر شد تا آزمون استخدامی گسترده ای برای استخدام معلم ها در سراسر کشور برگزار...

22 تیر 1401

اجرای عملیات آبخیزداری در 4 میلیون هکتار حوضه آبخیز کشور

مدیرکل دفتر حفاظت خاک و آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه در سه سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی، اعتباراتی به اجرای طرح های آبخیزداری اختصاص داده شد، گفت: در این مدت عملیات آبخیزداری در چهار میلیون هکتار از حوضه های...

19 تیر 1401

بابائی: مصوبه دولت درباره حقوق کارگران خلاف قانون بودجه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دولت در مصوبه ای قانون بودجه 1401 در مورد حقوق و دستمزد کارگران دولتی را نقض نموده است.

16 تیر 1401
تعداد: (284)