اخبار و رویدادها

یک ماه تا بهار سفرهای ایرانیان

یک ماه تا آغاز پرشور ترین سفرهای سالانه ایرانیان به جای مانده است در این مدت مردم درصدد برنامه ریزی برای استفاده از این موقعیت و دستگاه های دولتی در پی خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.

2 اسفند 1402

راه حل تایلند در رونق گردشگری

به نقل از رویترز، تایلند در ماه سپتامبر، شرایط ویزا را برای گردشگران چینی لغو کرد که برترین بازار گردشگری این کشور پیش از همه گیری با 11 میلیون نفر از رکورد 39 میلیون ورود در سال 2019 بود.

13 آبان 1402

سگ های روباتیک ؛ همراهان آینده انسان های تنها

با تنهایی بیشتر انسان ها به نظر می رسد بازار سگ های روباتیک قرار است به زودی داغ تر از گذشته گردد.به تازگی یکی از شرکت های بزرگ فناوری، نسل جدیدی از سگ های روباتیک را معرفی کرد.

25 مرداد 1402

اجاره خانه در بندرعباس چقدر است؟، رهن کامل خانه 120 متری بیش از 1 میلیارد

اجاره خانه با متراژ های بالای 60 متر واقع در شهر بندرعباس به حداقل 200 میلیون تومان بودجه برای رهن نیازمند است.

25 تیر 1402

استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری

در شرایطی که استقلال توانسته است برای تقویت بخش تهاجمی خود مهرداد محمدی را به خدمت بگیرد، به دلیل شرایط نامشخص قایدی و محبی، این تیم در پی بررسی دیگر گزینه های موجود در بازار است.

14 تیر 1402

ناگفته هایی از تایتان و تایتانیک از زبان جیمز کامرون

خبرنگاران: جیمز کامرون هم تایید کرد صدای بنگ بلندی شنیده شده و این همان صدایی است که موجب شده نیروی دریایی آمریکا انفجار احتمالی زیردریایی تایتان را تایید کند.

2 تیر 1402

کمبود چه ویتامینی باعث خشکی و ترک لب می گردد؟

شیلیت (cheilitis) مشکل شایعی است که با خشکی، قرمزی و ترک خوردن لب ها معین می گردد. عوامل متعددی ممکن است باعث ترک خوردگی لب ها شوند، از جمله هوای سرد، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و کم آبی. اما گاهی اوقات، ترک خوردن لب می تواند نشانه یک مشکل جدی تر باشد. برای...

20 خرداد 1402

راحت ترین روش ساخت مجسمه مفتولی در خانه

دوست دارید خانه خود را با مجسمه های دکوری دست ساز خود زیبا کنید؟ یا حتی یک منبع درآمدی در خانه داشته باشید؟ این مقاله را از دست ندهید.

30 اردیبهشت 1402

عطار و خیام برای مردم ارمنستان شاعران نام آشنایی هستند

به گزارش خبرنگاران ، سومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن ملاقات با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه و اسماعیل جانعلی پور، رئیس کمیته ناشران خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.

22 اردیبهشت 1402

خیابان جنب آرامگاه فردوسی به نام ماترا نامگذاری می گردد

به گزارش خبرنگاران درمشهد، سال 1398 طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری مشهد، مقامات دیپلماتیک، شهردار ماترا و مقامات ایتالیایی در بخش تازه شهر ماترای در ناحیه باسیلیکاتا در جنوب کشور ایتالیا ، خیابانی به نام خراسان نامگذاری و سردیس فردوسی شاعر حماسه...

19 اردیبهشت 1402

توضیحات مهم استاد پژوهشگاه زلزله شناسی درباره گسل نیشابور، فرانک هوگربیتس درست پیش بینی نموده بود؟

بامداد امروز، 8 اردیبهشت 1402 مشهد لرزید، این زلزله در حالی رخ داد که چند روز اخیر پیش بینی های فرانک هوگربیتس محل بحث کاربران ایرانی شده است.

9 اردیبهشت 1402

وزارت صمت: تحویل 5 خودروی پُرتقاضا به 1403 موکول شد

وزارت صمت در اطلاعیه ای بیان کرد: از حدود پنجاه محصول مختلف عرضه شده، تنها در پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است.

30 فروردین 1402

آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها

به گزارش خبرنگاران ، فرزانه قلعه قوند در گفت وگو با ایبنا بیان نمود: در سال نو 21 جلد کتاب کامل اردوگاه پژوهی، در دست اقدام برای چاپ است و پژوهش آن ها به اتمام رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است. پروژه دیگری موازی با آن، اما با کارکرد متفاوت، با عنوان...

28 فروردین 1402

سفیر ایران چه کتابی را به رییس جمهور پرتغال تقدیم کرد؟

ایسنا نوشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در لیسبون، کتاب اتحاد و دوستی درباره روابط تاریخی دو کشور ایران و پرتغال را به رییس جمهور این کشور اروپایی تقدیم کرد.

27 فروردین 1402

رویترز: درهای سفارت ایران در ریاض پس از هفت سال گشوده شد

ایسنا نوشت: خبرگزاری رویترز در خبری، از بازگشایی سفارت ایران در عربستان پس از هفت سال اطلاع داد.

24 فروردین 1402

ببینید ، لحظه پرتاب نارنجک عطرزا به وسیله یکی از دانش آموزان دختر در پردیس ، 3 نفر از دانش آموزان بدحال شدند

حدود ساعت 10:30 صبح شنبه گزارشی مبنی بر انتشار بوی عطر و بدحالی 3 نفر از دانش آموزان آکادمی دخترانه خیام پردیس به وسیله مدیر آکادمی به مسئولین منطقه گزارش شد.

21 فروردین 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند تا خاتمه دوازدهم فروردین52 واحد اقامتی متخلف به علت تخلفات و عدم توجه به اخطار بازرسان پلمب شد.

15 فروردین 1402

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان: 100 تا 120 هزار تومان

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قنادان موظفند بر اساس دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی فراوری و عرضه نمایند و ضروری است مردم این محصولات را از واحدهای فراوریی معتبر خریداری و مصرف نمایند....

28 اسفند 1401

مراسم ایکس باکس شوکیس 2023 برای خرداد برنامه ریزی شد

مایکروسافت چند سال است که خود را از مراسم E3 جدا نموده و رویداد مخصوص ایکس باکس را برگزار می نماید. نام این رویداد Xbox Games Showcase بوده و در آن عناوین بازی بسیار زیادی معرفی می شوند. در این مدت نیز ایکس باکس توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و عناوین بسیار...

25 اسفند 1401
تعداد: (1192)