اخبار مجلس

ایلام از استان های پایلوت در طرح آبیاری هوشمند در کشور است

استاندار ایلام گفت: طرح آبیاری هوشمند بصورت پایلوت اجرا می گردد که در این طرح مدیریت آب مد نظر قرار گرفته و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می گردد.

6 آبان 1401

افزایش وثیقه خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی

وثیقه خروج از کشور دانشجویان علوم پزشکی به سالانه 150 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

24 شهریور 1401

بابائی: مصوبه دولت درباره حقوق کارگران خلاف قانون بودجه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دولت در مصوبه ای قانون بودجه 1401 در مورد حقوق و دستمزد کارگران دولتی را نقض نموده است.

16 تیر 1401

ضمانت های اجرایی مصوبات کارگروه تسهیل فعال تر گردد

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری در حل مسائل واحدهای صنعتی و فراوریی، گفت: جایگاه این کارگروه باید حفظ شده و ضمانت های اجرایی مصوبات آن فعال گردد.

14 تیر 1401

تعیین بهای بازدید از موزه های شهرداری تهران

بهای موزه ها، باغ موزه ها و خانه موزه ها در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران به ترتیب 20 هزار تومان، 15 هزار تومان و 5 هزار تومان معین شد.

20 خرداد 1401

تور مقرون به صرفه چین: بلاک چین در سامانه جامع تجارت پیاده سازی شد، در پی تخصیص منابع صندوق توسعه ملی هستیم

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در پی تخصیص منابع صندوق توسعه ملی برای اعتبار فروشنده در حوزه صادرات هستیم، گفت: اکنون بلاک چین در سامانه جامع تجارت پیاده سازی شده است.

25 اردیبهشت 1401

موافقت مجلس با انتشار اوراق مالی اسلامی از طریق شهرداری ها

تهران (پانا) - صبح امروز نمایندگان مجلس به شهرداری ها برای انتشار 12 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی برای توسعه حمل و نقل عمومی مجوز دادند.

25 اردیبهشت 1401

اجازه مجلس به دولت برای احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی فراوری برق

نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند به وسیله سازمان انرژی اتمی نسبت به احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه اتمی فراوری برق به وسیله مشارکت داخلی و خارجی اقدام کند.

23 اردیبهشت 1401

معافیت های مالیاتی مجلس برای بورس!

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401، بند الحاقی 8، و بند الحاقی 9 تبصره 2 در بخش درآمدی را به شرح زیر تصویب کردند.

21 اردیبهشت 1401

هشدار: پیک اومیکرون در ایران تا چند هفته آینده

دبیر کمیته علمی کشوری کووید19 در تشریح آخرین شرایط انتشار سویه امیکرون کرونا در کشور، گفت: باتوجه به شیوع امیکرون در کشور های دنیا و در کشور های اطراف ما از جمله در بحرین و کویت، به نظر می رسد که ما در چند هفته آینده شاهد پیکی از امیکرون باشیم.

23 بهمن 1400

نماینده مجلس: ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر را داریم!

نماینده مردم بروجن در مجلس ضمن انتقاد از بی توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت 700 میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

8 آذر 1400

ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو افزایش یافت

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: به علت افزایش مراجعه به مراکز تعویض پلاک؛ فعالیت این مراکز در سراسر کشور از ساعت 15 به ساعت 16 افزایش پیدا می نماید.

25 مرداد 1400

نماینده سنندج: مرزهای شرقی کشور برای مقابله با ویروس هندی کنترل شود

یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که برای کنترل ورود ویروس جهش یافته هندی به کشور باید مرزهای شرقی کشور کنترل شود و به طور کلی اولویت واکسیناسیون را به استان های مرزی بدهند.

31 اردیبهشت 1400

فوری؛ فهرست 14 شهر جدید قرمز و نارنجی اعلام شد

تهران (پانا) - کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خود، ضمن اعلام فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی، برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر نموده اند، 72 ساعت فرصت مشخص کرد.

18 فروردین 1400

جهانگیری:کُردها، ایرانی ترین قوم ایران هستند

تهران (پانا)- معاون اول رییس جمهور از استان کردستان به عنوان برجسته ترین بنیاد فرهنگی و تمدنی ایران یاد کرد و گفت به شهادت تاریخ کُرد ها ایرانی ترین قوم ایران هستند و هیچ قومی مانند آن ها اصالت خود را حفظ نکرده است.

27 اسفند 1399

هشدار پلوسی به اعضای کنگره در خصوص حمله اخیر

خبرنگاران : نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که در صورت اثبات همدستی اعضای کنگره با شورشیان در حمله ششم ژانویه به کنگره، این افراد باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

28 بهمن 1399

بخش هایی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده مغایر با سیاست های کلی نظام شناخته شد

بخش هایی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مغایر با سیاست های کلی نظام شناخته شد.

3 بهمن 1399

اطلاعیه مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان روز 23 آذر برگزار می گردد.

18 دی 1399

اخذ مالیات از تراکنش ها ناعادلانه است

یک اقتصاددان گفت: تصمیم برای اخذ مالیات از تراکنش ها ناعادلانه است زیرا ممکن است پول فوق در اثر فروش منزل شخصی یا رانت و فساد کسب شده باشد و نباید همه را با یک چشم دید.

26 آذر 1399

خبرنگاران لایحه جنجالی جانسون درباره برگزیت از سد مجلس عبور کرد

لندن - خبرنگاران - نمایندگان مجلس عوام انگلیس شامگاه دوشنبه پس از ساعت ها بحث و بررسی به کلیات لایحه جنجالی دولت بوریس جانسون در خصوص نادیده دریافت بخش های کلیدی از موافقت نامه برگزیت که سال گذشته با اتحادیه اروپا توافق شد، رای مثبت دادند.

6 آبان 1399
تعداد: (43)