تجدیدنظر در قوانین حمل بار رایان ایر

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، رایان ایر به فکر چاره ای برای حل مشکل ازدحام مسافران در صف های آنالیز بار در فرودگاه ها افتاده است.

تجدیدنظر در قوانین حمل بار رایان ایر

بعد از افزایش مسافرانی که در صف های آنالیز بار منتظر می مانند، شرکت هواپیمایی رایان ایر تصمیم به تنونظر در سیاست های خود گرفته است. اولیری، مدیر اقتصادی ارشد رایان ایر، با اشاره به آنالیز قوانین مربوط به چمدان های مسافرین، می گوید که تغییراتی که در ماه ژانویه در این خصوص اعمال شد منجر به پیشرفت هایی در این خصوص شده است.

این شرکت هواپیمایی در ماه ژانویه طی اقدامی جنجال برانگیز، قوانین مربوط به حمل بار خود را تغییر داد؛ با این که همچنان این احتمال وجود دارد که مسافران دو کیف را با خود به داخل هواپیما بیاورند؛ اما طبق قوانین فعلی آن ها باید کیف بزرگ تر خود را تحویل قسمت حمل بار بدهند، مگر این که هزینه مربوط به آن را بپردازند.

کنی جیکوبز، مسئول بازاریابی رایان ایر، همان زمان اعلام نمود که:

امیدواریم که مشتریان مان از قوانین نو حمل بار که با هدف کم کردن هزینه های مربوط به آنالیز کیف ها و ظرفیت بیشتر برای حمل بار تصویب شده اند، راضی باشند.

این شرکت هواپیمایی اعلام نموده است که این تغییرات برای اجتناب از تاخیر در سوار شدن و پیاده شدن مسافران از هواپیماها اعمال خواهند شد.

نیل سوراحان، مدیری اقتصادی ارشد رایان ایر، در ماه ژوئیه 2017 اعلام نمود:

بچه ها دو ساله ای را دیده ام که کیفی را با خود به سمت هواپیما هل می دادند؛ چرا که افراد در پی حداکثر استفاده از ظرفیت ها بودند. ما در خصوص ظرفیت بار در کابین های مان کاملا سخاوتمندانه عمل می کنیم. اگر همه افراد موافق این موضوع باشند، ما هم موافق خواهیم بود. افرادی هستند که سینک آشپزخانه با خودشان به هواپیما می آورند که همین مسئله می تواند سیاست ما را تغییر دهد.

با این حال، میشل اولیری، مدیر عامل شرکت هواپیمایی رایان ایر، اعلام نموده است که به خاطر افزایش شمار مشتریانی که در صف آنالیز بار در گیت های فرودگاه معطل می شوند، این شرکت شاید یک بار دیگر قوانین خود را تغییر بدهد. او در یک جلسه پرسش و پاسخ گفت که این موضوع را، مخصوصا در زمان اوج مسافرت، باید مورد آنالیز قرار داد:

در حال حاضر پروازهای زیادی وجود دارد که مجبوریم 100 تا 120 کیف را به صورت رایگان به داخل انبار بفرستیم. اگر این فرایند همچنان ادامه پیدا کند، ما مجبور به بازنگری قوانین خواهیم بود.

پیش از اظهارات وی، سوراحان اعلام نموده بود که این تغییرا منجر به بهبود فرایند خواهد شد. او گفت:

این سیاست تا کنون به شدت مورد استقبال مسافران ما واقع شده است. این تقریبا همان چیزی است که آن ها می خواهند. این کار باعث ارتقاء فرایند سوار کردن بار می گردد و تاثیر مثبتی روی عملکرد به موقع ما خواهد داشت. سال جاری، تمرکز زیادی روی این موضوع داشته ایم.

اولیری، در سخنرانی قبل از جلسه پرسش و پاسخ، طرح های رایان ایر را برای حذف همه مواد پلاستیکی از هواپیماها در عرض پنج سال اعلام نمود و برنامه های این شرکت هواپیمایی برای مقابله با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را اعلام نمود:

ما باید در خصوص خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا محتاطانه عمل کنیم. درست است که قراردادی درباره ای این جدایی وجود دارد که باید تا دسامبر سال 2020 اجرا بگردد؛ اما ما باید اقدامات لازم را برای محافظت از سهامداران و کسب و کار خود اتخاذ کنیم.

اصلاحات مربوط به قوانین حمل بار تنها تغییراتی نیست که این ایرلاین در صدد اجرای آن است. از 13 ژوئن، مسافرانی که از جایگاه های رزرو شده استفاده نمی نمایند تنها 48 ساعت وقت دارند که به صورت آنلاین اقدام به تغییر آن نمایند. این مهلت از چهار روز به دو روز تقلیل یافته است.

منبع: کجارو / independent.co.uk

به "تجدیدنظر در قوانین حمل بار رایان ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدیدنظر در قوانین حمل بار رایان ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید