همه اخبار و مقاله ها

ایکس باکس یک واحد نو برای حفظ بازی های ویدیویی تاسیس کرد

شرکت های بازی سازی در این مدت تغییرات بسیار پیدا نموده اند و مایکروسافت نیز از این موضوع مستثنی نیست. اینطور که به نظر می رسد این شرکت هم تغییرات گسترده ای داشته و یکی از این تغییرات تعدیل نیرویی بود که چندی پیش اعلام شد. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده...

26 فروردین 1403

ورود زائران در روزهای 16 تا 18 اسفند به مشهد افزایش محسوسی دارد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، ورود زائران در روزهای 16 تا 18 اسفند به مشهد افزایش محسوسی دارد.

19 اسفند 1402

یک ماه تا بهار سفرهای ایرانیان

یک ماه تا آغاز پرشور ترین سفرهای سالانه ایرانیان به جای مانده است در این مدت مردم درصدد برنامه ریزی برای استفاده از این موقعیت و دستگاه های دولتی در پی خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند.

2 اسفند 1402

خودروهای وارداتی تازه کره ای از فردا در خیابان های تهران!

فردا کیا سراتو GT و کیا اپتیما k5 عرضه خواهد شد، کیا سراتو وارداتی به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر تنفس طبیعی 150 اسب 196 نیوتن متر و همچنین جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT روی چرخ های جلو مجهز است.

25 بهمن 1402

سفرهای زمستانی و 10 مقصد سرد و گرم داخلی

سفر های زمستانی را جدی بگیرید! واقعیت این است که در فصل زمستان و شش ماهه دوم سال، کم نیستند افرادی که تمایل به سفر ندارند و تصور می نمایند که زمستان فصل مسافرت نیست. اما واقعیت این است که اتفاقاً فصل زمستان به همین علت یکی از مناسب ترین و دوست داشتنی فصل...

2 بهمن 1402

آشنایی با دو بازی Leos Fortune و My Talking Tom برای اندروید

بازی های ماجراجویی و بچگانه در گوشی های اندروید دنیایی پر جنب و جوش و تخیلی را برای گیمر ها ارائه می دهند و هیجان را با یادگیری و خلاقیت ترکیب می نمایند. این بازی ها اغلب بچه ها را به قلمرو های جادویی می برد و آنها را با پازل ها، ماموریت ها و اکتشافات...

16 آذر 1402

راه حل تایلند در رونق گردشگری

به نقل از رویترز، تایلند در ماه سپتامبر، شرایط ویزا را برای گردشگران چینی لغو کرد که برترین بازار گردشگری این کشور پیش از همه گیری با 11 میلیون نفر از رکورد 39 میلیون ورود در سال 2019 بود.

13 آبان 1402

خاک ارزشمندی که ناسا از فضا به زمین آورد، عکس

فارس نوشت: محدودیت های برداشت نمونه باعث شده محققان ناسا تا به امروز بتوانند تنها 70 گرم از موادی که در ماموریت سیارک بنو جمع آوری شده را جداسازی نمایند.

1 آبان 1402

با روزی 30 دقیقه پیاده روی، از این بیماری در امان بمانید

متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: یکی از راه­ های کاهش قند خون، تحرک زیاد و ترجیحاً ورزش و روزانه 30 دقیقه تا یک ساعت پیاده روی است که تا 30 درصد قند خون را کاهش خواهد داد.

20 شهریور 1402

گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟

آنر ماه گذشته از باریک ترین گوشی تاشو دنیا به نام آنر مجیک V2 رونمایی کرد. ساعاتی قبل، همین شرکت در نمایشگاه IFA 2023 گفت که این گوشی راهی بازارهای دنیای می گردد ولی در کمال تعجب قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

10 شهریور 1402

سگ های روباتیک ؛ همراهان آینده انسان های تنها

با تنهایی بیشتر انسان ها به نظر می رسد بازار سگ های روباتیک قرار است به زودی داغ تر از گذشته گردد.به تازگی یکی از شرکت های بزرگ فناوری، نسل جدیدی از سگ های روباتیک را معرفی کرد.

25 مرداد 1402

ظاهر شدن یک علامت سوال در فضا!، عکس

گجت نیوز نوشت: هنگامی که تلسکوپ جیمز وب دو ستاره جوان را در فاصله ای بیش از هزار سال نوری نشانه گرفته بود، تصویری را شکار کرد که نمایانگر یک یا دو کهکشان به شکل علامت سوال است.

11 مرداد 1402

میدان ناوونا یکی از بهترین دیدنی های رم به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای واصله، میدان ناوونا یکی از بهترین دیدنی های رم به شمار می رود.

10 مرداد 1402

اجاره خانه در بندرعباس چقدر است؟، رهن کامل خانه 120 متری بیش از 1 میلیارد

اجاره خانه با متراژ های بالای 60 متر واقع در شهر بندرعباس به حداقل 200 میلیون تومان بودجه برای رهن نیازمند است.

25 تیر 1402

استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری

در شرایطی که استقلال توانسته است برای تقویت بخش تهاجمی خود مهرداد محمدی را به خدمت بگیرد، به دلیل شرایط نامشخص قایدی و محبی، این تیم در پی بررسی دیگر گزینه های موجود در بازار است.

14 تیر 1402

ناگفته هایی از تایتان و تایتانیک از زبان جیمز کامرون

خبرنگاران: جیمز کامرون هم تایید کرد صدای بنگ بلندی شنیده شده و این همان صدایی است که موجب شده نیروی دریایی آمریکا انفجار احتمالی زیردریایی تایتان را تایید کند.

2 تیر 1402

فیلم، طوطی ها عاشق تماس تصویری با دوستانشان هستند

زومیت نوشت: طوطی های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می دهد که تماس ویدئویی می تواند راهکاری مفید برای خرسند کردن آن ها باشد.

21 خرداد 1402

کمبود چه ویتامینی باعث خشکی و ترک لب می گردد؟

شیلیت (cheilitis) مشکل شایعی است که با خشکی، قرمزی و ترک خوردن لب ها معین می گردد. عوامل متعددی ممکن است باعث ترک خوردگی لب ها شوند، از جمله هوای سرد، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و کم آبی. اما گاهی اوقات، ترک خوردن لب می تواند نشانه یک مشکل جدی تر باشد. برای...

20 خرداد 1402

راحت ترین روش ساخت مجسمه مفتولی در خانه

دوست دارید خانه خود را با مجسمه های دکوری دست ساز خود زیبا کنید؟ یا حتی یک منبع درآمدی در خانه داشته باشید؟ این مقاله را از دست ندهید.

30 اردیبهشت 1402

عطار و خیام برای مردم ارمنستان شاعران نام آشنایی هستند

به گزارش خبرنگاران ، سومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن ملاقات با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه و اسماعیل جانعلی پور، رئیس کمیته ناشران خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.

22 اردیبهشت 1402
تعداد: (1400)