ساخت جاده جم، فیروزآباد ، شیراز سرعت می گیرد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: ساخت فاز دوم جاده جم - فیروزآباد- شیراز با سرعت بیشتری دنبال می گردد.

ساخت جاده جم، فیروزآباد ، شیراز سرعت می گیرد

به گزارش گروه استان های وبلاگ ورزشی 90 از شیراز، محمد مهدی فروردین با اشاره به تکمیل باند دوم جاده فیروزآباد-شیراز و فیروزآباد-جم -عسلویه گفت: بر اساس قول مساعد وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی در فاز دوم جاده جم-فیروزآباد و فیروزآباد -شیراز که در حال پیگیری و ساخت است با شتاب بیشتری صورت میگیرد.

او اضافه کرد: این پروژه دارای اعتبارات ملی است که سال پیش اعتبارات ملی برای این طرح پیش بینی شد، اما در عمل اعتبارات ملی کامل تخصیص داده تشد.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ادامه داد: بنا به وعده وزیر راه و شهرسازی و پیگیری و درخواست های نمایندگان مردم در این حوزه مقرر شد تکمیل راه جم-فیروزاباد و فیروزآباد شیراز با اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت در دستور کار قرار گیرد و با سرعت بیشتری به خاتمه رسد.

فروردین بعلاوه با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن راه آهن شیراز-بوشهر بیان داشت: کوشش می کنیم که پروژه راه آهن شیراز- بوشهر با یاری دولت سیزدهم به پیشرفت مناسبی دست یابد.

او با بیان این که سال جاری اعتبارات خوبی در بخش طرح های ملی به راه در حوزه استان فارس و بوشهر دیده خواهد شد ابراز داشت: ما هم دنبال این هستیم که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن اعتبارات ملی را بگیریم و این پروژه را با اعتبارات ملی پایدارتر کنیم.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند توضیح داد: کارگاه این پروژه راهسازی را فعال تر می کنیم تا تسریع در فرایند این پروژه ها صورت گیرد.

فروردین در سرانجام از دعوت و حضور یکی از وزاری نفت و یا راه و شهرسازی به حوزه انتخابیه تا سرانجام هفته اطلاع داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت جاده جم، فیروزآباد ، شیراز سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت جاده جم، فیروزآباد ، شیراز سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید