طراحی گرافیکی و چاپ

عطار و خیام برای مردم ارمنستان شاعران نام آشنایی هستند

به گزارش خبرنگاران ، سومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن ملاقات با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه و اسماعیل جانعلی پور، رئیس کمیته ناشران خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.

22 اردیبهشت 1402

آزادگان، الگوهای مقاومت و تاب آوری و صبوری در بحران ها

به گزارش خبرنگاران ، فرزانه قلعه قوند در گفت وگو با ایبنا بیان نمود: در سال نو 21 جلد کتاب کامل اردوگاه پژوهی، در دست اقدام برای چاپ است و پژوهش آن ها به اتمام رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است. پروژه دیگری موازی با آن، اما با کارکرد متفاوت، با عنوان...

28 فروردین 1402

ریزش سقف مسجد 700 ساله در دزفول

رییس میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی #دزفول در خصوص شرایط پل قدیم، ماجرای ریزش سقف مسجدی با قدمت 700 ساله و جذب اعتبارهای ملی و استانی برای بازسازی و حفاظت از اماکن تاریخی این شهرستان توضیحاتی ارایه کرد.

30 فروردین 1401

میدان پیروزی سن پترزبورگ؛ یادبودی از جنگ کبیر میهنی شوروی

میدان پیروزی که به خاطر پیروزی در جنگ کبیر میهنی اتحاد جماهیر شوروی به این نام نام گذاری شده است، در بخش جنوبی شهر سن پترزبورگ قرار گرفته است و از جاهای دیدنی آن به شمار می رود.

9 اسفند 1400

ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه به چاپ می رسد

مدیر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه از چاپ کتاب گردشگری ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه اطلاع داد.

4 اسفند 1400

برج شبلی نگین راسخ دماوند است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، برج شبلی نگین پایدار دماوند است.

7 بهمن 1400

معرفی هلیله زرد و خواص درمانی آن

موقع استفاده کردن از هلیله زرد باید آن را شکست، هسته آن را دور انداخت و پوست و گوشت خشک شده آن قابل استفاده می باشد. پوست و گوشت خشک شده آن را به صورت دم نموده، نیم کوب شده و یا

17 آبان 1400

پروکائین آمید (PROCAINAMIDE)

توجهات پزشکی- پرستاری: اختلالات خونی از عوارض شایع است. در صورت خونریزی و تغییر رنگ پوست و خونمردگی آزمایش های انعقادی انجام می گردد. در صورت تزریق وریدی می بایست بیمار تحت کنترل باشد.

21 مهر 1400

درمان بیماری ها در طب سنتی: حروف ص، ض، ع، غ

صرع حمله غیر قابل کنترل و رفتار غیرطبیعی حسی، حرکتی یا روانی است که از طریق فعالیت غیرطبیعی مغز ایجاد می شود.

19 مهر 1400

رونمایی از تیتراژ سریال مستند جریان شجریان

تهران (پانا) -همزمان با سالروز تولد محمدرضا شجریان از تیتراژ سریال مستند جریان شجریان رونمایی شد.

9 مهر 1400

بانک کارآفرین لباس نو به تن کرد

هم زمان با جشن بیست و یکمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین و در آستانه 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ازهویت تازه این بانک رونمایی شد.

2 شهریور 1400

طفره رفتن بانک ها از اجرای صحیح قانون چک

کیفیت اجرای قانون نو چک در همه بانک ها یکسان نیست و در برخی از بانک ها توجه کافی به ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون نشده، اما در برخی بانک ها اجرای قانون به شکل صحیح درجریان است.

13 مرداد 1400

این تخفیف ها از کجا می آید؟

یک ناشر با بیان این که مردم عادت به تخفیف دریافت دارند، می گوید: تخفیف های دوره ای نظیر آدینه سیاه یا آن چه در نمایشگاه کتاب اتفاق می افتد، نقش دادن شوک به بازار را بازی می نمایند و درنهایت به رونق این کسب و کار منجر می شوند، اما تخفیف های دائمی در بازار...

28 تیر 1400

روایت درمانی چیست و چگونه می تواند به درمان مسائل روحی کمک کند؟

روایت درمانی سعی دارد رویکردی محترمانه و بدون سرزنش در امر مشاوره و کار در جامعه باشد. این روش مسائل را جدا از مردم می داند و فرض می کند افراد دارای مهارت ها، شایستگی ها، اعتقادات، ارزش ها، تعهدات و توانایی های زیادی هستند که به آنها کمک می کند تا از تأثیر...

7 اردیبهشت 1400

آیا ایران هم می تواند صاحب ارز دیجیتال گردد؟

ارزهای دیجیتال در حال تحکیم پایه های خود در نظام پولی جهانی هستند و در این شرایط به نظر می رسد که باید برای مواجهه با این نظام جدید پولی آماده شویم؛ ساخت ارز دیجیتال ایرانی یکی از احتمالات است که کارشناسان مالی برای آن ایده های مختلفی دارند.

27 بهمن 1399

آشنایی با لوگوی مشهورترین موزه های جهان

ایسنا/ این خبر پیرامون آشنایی با لوگوی مشهورترین موزه های جهان برای شما نگارش شده است.

26 بهمن 1399

اقدامات ضدکرونایی بانک ها در دوران پاندمی

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با اشاره به برخی اقدامات لازم از سوی بانک ها در حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا، گفت: تمدید بازپرداخت اقساط وام ها، یک گام اساسی است.

6 دی 1399

ابداع سینک ظرفشویی رباتیک برای یاری به شستشوی ظروف

یک مخترع اقدام به ساخت یک سینک ظرفشویی رباتیک نموده است که دارای قابلیت کنترل غیرمستقسم و از راه دور است و به ویژه می تواند به افراد معلول یاری کند.

12 آذر 1399

خبرنگاران ساخت کوچکترین دستگاه تصویربرداری با امکان اسکن سه بعدی رگ

تهران- خبرنگاران- محققان استرالیایی و آلمانی پیروز به ساخت کوچکترین دستگاه تصویربردای جهان شده اند که به ضخامت یک تار موی انسان است. این دستگاه در رگ های خونی حرکت می کند و رگ ها را با وضوح میکروسکوپی اسکن کند.

25 شهریور 1399

احمد بَلاذُری صاحب کتاب فتوح البلدان

احمد بن یحیی بن جابر بلاذری، کاتب، ادیب و تاریخ نگار بزرگ قرن سوم هجری قمری است.

22 مرداد 1399
تعداد: (25)