خودرو

خودروهای وارداتی تازه کره ای از فردا در خیابان های تهران!

فردا کیا سراتو GT و کیا اپتیما k5 عرضه خواهد شد، کیا سراتو وارداتی به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر تنفس طبیعی 150 اسب 196 نیوتن متر و همچنین جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT روی چرخ های جلو مجهز است.

25 بهمن 1402

سفرهای زمستانی و 10 مقصد سرد و گرم داخلی

سفر های زمستانی را جدی بگیرید! واقعیت این است که در فصل زمستان و شش ماهه دوم سال، کم نیستند افرادی که تمایل به سفر ندارند و تصور می نمایند که زمستان فصل مسافرت نیست. اما واقعیت این است که اتفاقاً فصل زمستان به همین علت یکی از مناسب ترین و دوست داشتنی فصل...

2 بهمن 1402

سگ های روباتیک ؛ همراهان آینده انسان های تنها

با تنهایی بیشتر انسان ها به نظر می رسد بازار سگ های روباتیک قرار است به زودی داغ تر از گذشته گردد.به تازگی یکی از شرکت های بزرگ فناوری، نسل جدیدی از سگ های روباتیک را معرفی کرد.

25 مرداد 1402

ایران خودرو در مرحله دوم فروش خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه شروع می گردد، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

5 اردیبهشت 1402

وزارت صمت: تحویل 5 خودروی پُرتقاضا به 1403 موکول شد

وزارت صمت در اطلاعیه ای بیان کرد: از حدود پنجاه محصول مختلف عرضه شده، تنها در پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است.

30 فروردین 1402

هزینه تلفن و اینترنت در استانبول:

اگر قصد سفر به استانبول یا یکی دیگر از شهرهای ترکیه را دارید باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در سفر باید بدان توجه کنید راهی برای مکالمه و برقراری ارتباط است.

21 بهمن 1401

در چه مناطقی هیچهایک کنیم؟ آموزش اصول اولیه هیچهایک

یک محل خوب برای هیچهایک کردن، آن را امن تر و راحت تر می نماید. پیدا کردن محل مناسب کاری ماهرانه است، و بعضی اوقات دانستن جای مناسب نقطه قوت بزرگی است. اگر مسیرتان را می دانید، بهتراست قبل از حرکت برترین مکان ها را در این دانشنامه یا بعضی سایت های اینترنتی،...

15 دی 1401

قیمت پژو پارس TU 5 امروز 27 آذر 1401

پژو پارس TU5 در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خودرو های موجود در بازار کشور است. اما این خودرو با چه قیمتی در بازار مورد معامله قرار می گیرد؟

5 دی 1401

عکس ، رکورد شتاب به وسیله این خودرو شکسته شد

گجت نیوز نوشت: پینین فارینا باتیستا رکورد پرشتاب ترین خودرو دنیا را شکست. در ادامه جزئیات رکورد شکنی این ابرخودرو برقی را آنالیز خواهیم کرد.

2 آذر 1401

معرفی سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

فیلم آوازخوان حرفه ای (Pitch Perfect) محصول سال 2012 میلادی اولین اثر در این فرنچایز به شمار می رود که داستان گروهی از دختران دانشگاهی و آوازخوان را دنبال می نماید. این اثر توانست به موفقیت قابل توجهی در بین مخاطبان دست پیدا کند و در پی آن نیز دو دنباله برای آن...

18 آبان 1401

تصاویر بارش باران سیل آسا در شهرهای این استان شمالی کشور

از بامداد امروز بارش شدید باران همراه با رعد و برق مهمان روستاها و شهرهای استان گلستان شده و خیابان های شهر پر از آب باران شد به گونه ای که تردد برای ماشین ها و عابران پیاده بسیار مشکل بود.

3 آبان 1401

چگونه مرزبندی درستی با والدین سمی ایجاد کنیم؟

گاهی اوقات والدین با کنترل کردن بچه هاشان باعث اذیت و رنج آنان می شوند. جدا شدن و مستقل شدن از والدین سخت است. ایجاد مرزیندی با والدین می تواند باعث تقویت اراده فرزند شده و یاری کند رابطه متناسبی با والدین داشته باشد.

25 مهر 1401

راه های سفر از استانبول به کاپادوکیا

ترکیه، سرزمین شگفتی ها است، اما استانبول، به نوعی توریستی ترین شهر آن محسوب می گردد. به عبارتی اگر کسی تنها یکبار فرصت سفر به ترکیه داشته باشد، استانبول را ترجیح می دهد. اما راه های سفر از استانبول به کاپادوکیا و یا حتی دیگر شهر ها و استان های ترکیه،...

19 مهر 1401

مزایده خودروهای خارجی از فردا شروع می گردد، کدام بانک بیشترین تسهیلات بدون ضامن را پرداخت کرد؟

فراوری برنج به 2 میلیون و 300 هزارتن می رسد، نداشتن کارت انتها خدمت سد راه دریافت وام فرزندآوری و رشد 70 درصدی صادرات محصولات صنعتی از اخبار مالی امروز است.

7 مهر 1401

شایعه کودتا در چین و حبس شی جین پینگ

در بحبوحه گزارش های تأییدنشده از حبس خانگی رئیس جمهور چین، شی جین پینگ به یکی از موضوعات داغ توئیتر تبدیل شده است.

5 مهر 1401

پاتوق هیجان انگیز شطرنج بازهای تهران

پارک شطرنج آجودانیه پاتوق شطرنج بازهاست. البته اگر خیلی هم اهل شطرنج نیستید مسئله ای نیست. چون این پارک امکانات خوب زیادی دارد که می تواند برای همه مجذوب کننده باشد.

21 شهریور 1401

برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستان کجاست ؟

برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستاندر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با برترین و مقرون به صرفه ترین مکانهای اروپا در تابستان آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

18 شهریور 1401

شهرداری ها از دستگاه های اجرایی 300 میلیارد تومان مطالبه دارند

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا های استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری های استان 300 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی استان مطالبه دارند.

6 شهریور 1401

5 راه حل برای تقویت مغز و فکر

آیا علاقه ای دارید که در سال 97 بیشتر روی ذهنتان کار کنید؟ در اینجا برترین متود ها را در راستا افزایش بهره وری مغز، تقویت حافظه، فراوری اتصالات نورونی تازه، تسریع یادگیری و بهبود عملکرد شناختی؛ برای شما دسته بندی نموده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

19 مرداد 1401

شهر مادرید، قلب تپنده اسپانیا

مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق العاده است. از آنجایی که مادرید مرکز اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر...

12 مرداد 1401
تعداد: (136)