کسب و کار

ایکس باکس یک واحد نو برای حفظ بازی های ویدیویی تاسیس کرد

شرکت های بازی سازی در این مدت تغییرات بسیار پیدا نموده اند و مایکروسافت نیز از این موضوع مستثنی نیست. اینطور که به نظر می رسد این شرکت هم تغییرات گسترده ای داشته و یکی از این تغییرات تعدیل نیرویی بود که چندی پیش اعلام شد. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده...

26 فروردین 1403

ایران خودرو در مرحله دوم فروش خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه شروع می گردد، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

5 اردیبهشت 1402

وزارت صمت: تحویل 5 خودروی پُرتقاضا به 1403 موکول شد

وزارت صمت در اطلاعیه ای بیان کرد: از حدود پنجاه محصول مختلف عرضه شده، تنها در پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است.

30 فروردین 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

پشت صحنه ملاکی بانک ها

حقوقی های بازار ملک، همانند افراد حقیقی، با احتیاط و با شدت کمتر از سال های گذشته، مشغول ساختمان سازی و ساختمان داری هستند؛ اما یک گروه از آن ها یعنی بانک ها به عنوان بازیگر پرپول این بازار، همچنان مشغول مال سازی و سایر فعالیت های ساختمانی است.

30 بهمن 1401

موافقت اصولی 4 اردوگاه گردشگری در خراسان شمالی صادر شد

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، موافقت اصولی 4 اردوگاه گردشگری در خراسان شمالی صادر شد.

27 بهمن 1401

هزینه تلفن و اینترنت در استانبول:

اگر قصد سفر به استانبول یا یکی دیگر از شهرهای ترکیه را دارید باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در سفر باید بدان توجه کنید راهی برای مکالمه و برقراری ارتباط است.

21 بهمن 1401

قیمت پژو پارس TU 5 امروز 27 آذر 1401

پژو پارس TU5 در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خودرو های موجود در بازار کشور است. اما این خودرو با چه قیمتی در بازار مورد معامله قرار می گیرد؟

5 دی 1401

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان آسیب دیده

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی، با اشاره به نقش کسب وکارهای اینترنتی و پلتفرم ها در افزایش بهره وری، خلق ثروت و ایجاد اشتغال در کشور گفت: در دو ماه اخیر فعالیت شماری از کسب...

10 آذر 1401

چگونه مرزبندی درستی با والدین سمی ایجاد کنیم؟

گاهی اوقات والدین با کنترل کردن بچه هاشان باعث اذیت و رنج آنان می شوند. جدا شدن و مستقل شدن از والدین سخت است. ایجاد مرزیندی با والدین می تواند باعث تقویت اراده فرزند شده و یاری کند رابطه متناسبی با والدین داشته باشد.

25 مهر 1401

عکس ، کشف عجیب و باورنکردنی فسیل تقریبا سالم 72 میلیون ساله جنین دایناسور !

گجت نیوز نوشت: یکی از عجیب ترین و باورنکردنی ترین اکتشافات اخیر دیرینه شناسی، کشف یک جنین 72 میلیون ساله از دل تخم دایناسور فسیل شده است.

16 مهر 1401

تامین بذر گندم برای اجرای طرح جهش فراوری دیم زار ها در قزوین

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:دو هزار و 900 تن بذر گندم برای اجرای طرح جهش فراوری در دیم زار های استان تامین شده است.

4 مهر 1401

رازگشایی از پشت پرده ادعای دوباره دولت درباره افزایش سرعت اینترنت!

تازه ترین رتبه بندی سرعت اینترنت کشور ها از طریق سایت اسپیدتست (www.speedtest.net) منتشر شد. بر اساس شاخص های این سایت رتبه ایران با افزایش روبرو شده و این در حالی است که تجربه کاربری چیز دیگری را نشان می دهد.

28 شهریور 1401

چرا اپل برای ساختن گوشی تاشو عجله ای ندارد؟

در حالی که سامسونگ با قدرت به ساخت گوشی های تاشو ادامه می دهد، برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که اپل بالاخره چه زمانی اولین آیفون تاشو را راهی بازار می نماید. در حال حاضر اپل در این زمینه 4 سال از رقبا عقب مانده و آیا این شرکت می تواند در نهایت...

27 شهریور 1401

پاتوق هیجان انگیز شطرنج بازهای تهران

پارک شطرنج آجودانیه پاتوق شطرنج بازهاست. البته اگر خیلی هم اهل شطرنج نیستید مسئله ای نیست. چون این پارک امکانات خوب زیادی دارد که می تواند برای همه مجذوب کننده باشد.

21 شهریور 1401

یک ادعای جنجالی درباره اینترنت ایران: pocket lost ده درصدی!

یک کارشناس حوزه کسب و کارهای دیجیتال می گوید بر اساس آمار رسمی pocket lost که در دولت دوازدهم اگر به یک درصد می رسید با جریمه های سنگین روبرو می شد حالا گاه تا ده درصد شده است.

3 شهریور 1401

همه چیز درباره قانون وزارت کار برای تسویه حساب

ممکن است به عنوان کارگر، به هر دلیلی تصمیم گرفته باشید که محل کار خود را ترک کنید. احتمالاً مدت قرارداد شما به اتمام رسیده یا اینکه از محل کار خود استعفا داده اید. برای اینکه محل کار خود را ترک کنید، باید تسویه حساب صورت بگیرد. تسویه کردن حساب بین کارفرما...

9 مرداد 1401

تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید

شرکت ریلمی بالاخره پس از مدت ها شایعات و برآورد ها، از تبلت نو خود با نام ریلمی پد X به طور رسمی در چین رونمایی کرد. نوترین تبلت ریلمی از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد و طبق گفته مسئولان این شرکت، ریلمی پد X پیشرفته ترین تبلتی است که ریلمی در اختیار کاربران...

16 تیر 1401

بابائی: مصوبه دولت درباره حقوق کارگران خلاف قانون بودجه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دولت در مصوبه ای قانون بودجه 1401 در مورد حقوق و دستمزد کارگران دولتی را نقض نموده است.

16 تیر 1401

راه چاره تهران برای حل بحران یمن

تهران (پانا) - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هفتمین سالگرد تجاوز نظامی به رهبری عربستان سعودی به یمن بیانیه ای را منتشر کرد.

5 تیر 1401
تعداد: (151)