روانشناسی

سفرهای زمستانی و 10 مقصد سرد و گرم داخلی

سفر های زمستانی را جدی بگیرید! واقعیت این است که در فصل زمستان و شش ماهه دوم سال، کم نیستند افرادی که تمایل به سفر ندارند و تصور می نمایند که زمستان فصل مسافرت نیست. اما واقعیت این است که اتفاقاً فصل زمستان به همین علت یکی از مناسب ترین و دوست داشتنی فصل...

2 بهمن 1402

با روزی 30 دقیقه پیاده روی، از این بیماری در امان بمانید

متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: یکی از راه­ های کاهش قند خون، تحرک زیاد و ترجیحاً ورزش و روزانه 30 دقیقه تا یک ساعت پیاده روی است که تا 30 درصد قند خون را کاهش خواهد داد.

20 شهریور 1402

فیلم، طوطی ها عاشق تماس تصویری با دوستانشان هستند

زومیت نوشت: طوطی های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می دهد که تماس ویدئویی می تواند راهکاری مفید برای خرسند کردن آن ها باشد.

21 خرداد 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

عنکبوت غول پیکر چگونه لقمه بزرگتر از دهانش را می بلعد؟

بیشتر عنکبوت ها برای انسان خطرناک نیستند، از جمله عنکبوت های بیوه اما مطالعات نو نشان داده است که شکار این عنکبوت ها بزرگتر از جثه آن ها است.

15 اسفند 1401

عمل جراحی چاقی برای چه افرادی مجاز است؟

استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: جراحی چاقی از سن 16 تا 65 سال قابل انجام است.

23 بهمن 1401

روانشناسی رایگان به وقت زندگی

به وقت زندگی یک دوره امی آموزشی برای زندگی بهتر در کنار خانواده است که هر هفته در خانه فرهنگ باصفا برگزار می گردد.

15 بهمن 1401

مهمترین لوازم در طبیعت گردی و استفاده صحیح از آن

لذت عجیبی که در طبیعت گردی هست، در هیچ سفری نیست. اما این نوع از مسافرت، هم شرایط و لوازم خاصی احتیاج داره و هم افرادی که به طبیعت گردی میرن باید استقامت بالایی داشته باشن. یکی از نکات خیلی مهم اینه که همواره در طبیعت بهترین استفاده رو از بهترین لوازم در...

20 دی 1401

در چه مناطقی هیچهایک کنیم؟ آموزش اصول اولیه هیچهایک

یک محل خوب برای هیچهایک کردن، آن را امن تر و راحت تر می نماید. پیدا کردن محل مناسب کاری ماهرانه است، و بعضی اوقات دانستن جای مناسب نقطه قوت بزرگی است. اگر مسیرتان را می دانید، بهتراست قبل از حرکت برترین مکان ها را در این دانشنامه یا بعضی سایت های اینترنتی،...

15 دی 1401

کنترل قند خون با 8 قدم

بعضی از روش های کنترل قند خون وجود دارد که شاید انجام دادن آن کمتر از 15 دقیقه از شما وقت بگیرد.

13 دی 1401

فواید باورنکردنی خوردن سیب وقتی ناشتا هستید

خوردن سیب با شکم خالی، به افراد در کم کردن وزن یاری می نماید. از آن جا که سیب کالری کم، و از طرفی فیبر بالایی دارد، از افزایش وزن و گرسنگی صبح جلوگیری می نماید.

7 دی 1401

هلند؛ اولین تیم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی

استادیوم بین المللی الخلیفه میزبان نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر بین هلند و آمریکا بود که نارنجی ها با برد 3-1 راهی مرحله بعد شدند.

13 آذر 1401

ایمپلنت فوری غرب تهران (ایمپلنت یکروزه)

رویکرد ایمپلنت فوری غرب تهران بر اساس واژه نامه دندانپزشکی ایمپلنت در کنگره بین المللی ایمپلنتولوژیست های دهان، به عنوان قرار دادن ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان تعریف می گردد. این به پزشکان اجازه می دهد تا تعداد روش های جراحی را کاهش دهند و در نتیجه...

19 آبان 1401

چگونه مرزبندی درستی با والدین سمی ایجاد کنیم؟

گاهی اوقات والدین با کنترل کردن بچه هاشان باعث اذیت و رنج آنان می شوند. جدا شدن و مستقل شدن از والدین سخت است. ایجاد مرزیندی با والدین می تواند باعث تقویت اراده فرزند شده و یاری کند رابطه متناسبی با والدین داشته باشد.

25 مهر 1401

15 روش آسان و موثر خانگی برای درمان معده درد

درد، در دسترس ترین ابزاری است که معده شما برای باخبر کردنتان از شرایط جسمی و روان به آن پناه می برد. معده درد نشانه ای است که گاهی شما را به تغییر سبک زندگی مجبور می نماید، گاهی توجه شما را به شرایط روانی تان جلب می نماید و گاهی هم روزها و ماه ها شما را به...

19 شهریور 1401

چگونه با استفاده از تکنولوژی مشکل افزایش وزن را رفع کنیم؟

پس از اعمال یک رژیم غذایی خاص، گاهی اوقات متوجه می شویم که وزن کم می کنیم، اما مقدار هایمان افزایش می یابد و شکل ما نسبت به قبل چاق تر به نظر می رسد.

23 مرداد 1401

بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم

انتخاب هتل، یکی از مراحل اصلی سفر محسوب می گردد و یک هتل خوب می تواند سفر شما را بسیار دلپذیرتر کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین هتل های آمریکا را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

عرصه های خانه ات را بشناس!

بارها شده است که وقتی پایتان را توی یک واحد مسکونی می گذارید، نگاه اول تا همواره در فکر تان می نشیند. معمارها بر پایه همین نگاه و حس های مشترکِ آدم ها، به نیازسنجی و مکان یابی فضاها می پردازند. شاید این سئوال پیش بیاید که فضا چیست؟ فضا در معماری، همان چیزی...

6 مرداد 1401

ثبت جهانی ماسوله به پر استرس ترین لحظاتش نزدیک می گردد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، ثبت جهانی ماسوله به پر استرس ترین لحظاتش نزدیک می گردد.

5 مرداد 1401

خواص معجون لیمو و جعفری، از تسکین درد تا کاهش وزن

ترکیب جعفری و لیمو که دارای محتوای غنی است؛ برای بسیاری از مسائل سلامتی به ویژه کاهش وزن و درد مفاصل مفید خواهد بود.

11 تیر 1401
تعداد: (64)