چگونه با استفاده از تکنولوژی مشکل افزایش وزن را رفع کنیم؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، پس از اعمال یک رژیم غذایی خاص، گاهی اوقات متوجه می شویم که وزن کم می کنیم، اما مقدار هایمان افزایش می یابد و شکل ما نسبت به قبل چاق تر به نظر می رسد.

چگونه با استفاده از تکنولوژی مشکل افزایش وزن را رفع کنیم؟

علت اصلی تغییر شکل ها و میزان های ما از تاثیر منفی چربی های انباشته شده بر روی ما ناشی می گردد و دلایل مختلفی وجود دارد که ربطی به رژیم غذایی ندارد. از همه مهمتر:

کمبود خواب: خواب به ایجاد تعادل سالم بین هورمون هایی که باعث احساس سیری و گرسنگی می شوند یاری می نماید و کمبود خواب بر سطوح پایین این هورمون تأثیر می گذارد. این امر پیروی از رژیم غذایی و اجتناب از غذا های ناسالم را سخت می نماید.

احتباس آب: زمانی که بدن نتواند مایعات را دفع کند، این احتباس رخ می دهد و علائم آن تورم، پوست بادکرده، عدم تعادل هورمونی، چاقی و مسائل کلیوی است.

کمبود آب در بدن: آب یکی از اجزای ضروری بدن است و کمبود آن منجر به عدم تعادل محسوس در وزن شما می گردد و نوشیدن مقادیر مناسب (8 فنجان در روز) به برجسته شدن عضلات، کاهش چربی و رطوبت پوست یاری می نماید.

افزایش استرس: با استرس، بدن کورتیزول ترشح می نماید که بر داخل بدن تاثیر می گذارد و چربی شکم را افزایش می دهد و به وضوح و به طرز چشمگیری قابل مشاهده است.

ورزش نکردن: رژیم غذایی که کالری را محدود می نماید در عین پرهیز از ورزش های منظم باعث کاهش وزن ما می گردد، اما نتیجه آن سریع و آشکار نخواهد بود و بعلاوه منجر به سوزش عضلات بدن به علت عدم ورزش می گردد.

برترین راهکار برای تجزیه چربی چیست؟

یکی از مهمترین راهکار هایی که تکنولوژی روز پیشگام بوده درمان لیپولیز اولتراسونیک است که یکی از راهکار هایی است که نیازی به زمان طولانی و جراحی ندارد و مبتنی بر هدف قرار دادن سلول های چربی با امواج صوتی با فرکانس پایین و از بین بردن آن ها است. بدون آسیب به بافت ها، اندام ها و ماهیچه ها و برای درمان رسوبات چربی در صورت، چانه، بازوها، شکم، ران ها، باسن و پشت بسیار مفید است.

این تکنیک برای چه کسانی قابل اعمال است:

کسی که چربی در بدنش متورم شده است.

افرادی که از چربی های سرسخت رنج می برند و رژیم غذایی تاثیر ندارد.

این تکنیک برای بعضی افراد قابل استفاده نیست:

زنان باردار و شیرده.

کسانی که مستعد خونریزی شدید هستند.

کسانی که دارای شرایط پزشکی مانند بیماری قلبی یا مسائل گردش خون هستند.

افرادی که دارای ایمپلنت های فلزی فعال مانند ضربان ساز، دفیبریلاتور، کاشت حلزون یا پمپ دیابت هستند.

- بیماران مبتلا به صرع.

نکات پس از چربی سوزی:

توصیه می گردد قبل و بعد از درمان میزان زیادی آب بنوشید تا به از بین بردن چربی های شکسته یاری کند، بعلاوه بهتر است از مصرف کربوهیدرات خودداری کنید و از رژیم غذایی کم کالری پیروی کنید.

منبع: عربی پست

وبلاگ ورزشی 90 علمی پزشکی کلینیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چگونه با استفاده از تکنولوژی مشکل افزایش وزن را رفع کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با استفاده از تکنولوژی مشکل افزایش وزن را رفع کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید