روانشناسی رایگان به وقت زندگی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، به وقت زندگی یک دوره امی آموزشی برای زندگی بهتر در کنار خانواده است که هر هفته در خانه فرهنگ باصفا برگزار می گردد.

روانشناسی رایگان به وقت زندگی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سلسله نشست های روان شناسی به وقت زندگی برای آموزش راهکارهای مناسب مهارت های رفتاری و اجتماعی در خانه فرهنگ باصفا برگزار می گردد. شناخت رفتارهای فردی و اجتماعی می تواند بر عملکرد مناسب فرد در کنار خانواده و محیط جامعه مفید باشد. در آخرین برنامه به وقت زندگی که در خانه فرهنگ باصفا برگزار گردید موضوع مدیریت هوش هیجانی آنالیز شد.

لیلا نوری روانشناس به عنوان کارشناس این برنامه می گوید: در برنامه به وقت زندگی با موضوع هوش هیجانی به تشریح موضوع شناخت و کنترل عواطف و هیجان در فرد پرداختیم. او ادامه می دهد: هوش هیجانی یا EQ در اصطلاح روان شناسی توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران است. ازجمله تعاریف دیگر هوش هیجانی، ایجاد تعادل بین دو بخش عقل و احساسات مغز است. هوش هیجانی از ترکیب دو واژه هوش و هیجان تشکیل شده است که هوش به معنی توانایی یادگیری و کاربرد مهارت برای سازگاری با محیط بوده و هیجان بیانگر کلیه واکنش های عاطفی نظیر شادی، غم، تنفر، عصبانیت و … است. ما در این نشست ها سعی داریم برترین گزینه رفتاری را به شرکت نمایندگان معرفی کنیم.

علاقه مندان برای شرکت در این نشسته ای روانشناسی رایگان می توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی، خانه فرهنگ باصفا مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "روانشناسی رایگان به وقت زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانشناسی رایگان به وقت زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید