بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، انتخاب هتل، یکی از مراحل اصلی سفر محسوب می گردد و یک هتل خوب می تواند سفر شما را بسیار دلپذیرتر کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین هتل های آمریکا را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم

13- هتل کاوینگتون

Hotel Covington, Covington, Kentucky

هتل کاوینگتون، در شمال رودخانه اوهایو، درست در کنار شهر سینسیناتی در استان کنتاکی واقع شده است. این هتل، مکانی بسیار راحت برای هر مهمانی محسوب می گردد. علاوه بر رستوران، باشگاه ورزشی و باغ گیاهان نیز وجود دارند. اتاق های این هتل دارای تخت خواب های بزرگ و دکوراسیون بسیار شیک است. این هتل بعلاوه دارای پکیج های مختلفی است که می توان از آن ها استفاده کرد.

12- هتل فیرلین

Fairlane Hotel, Nashville, Tennessee

هتل فیرلین در درون یک ساختمان تاریخی از سال 1972 میلادی قرار گرفته است. این هتل توانسته تا با استفاده از جزئیات کلاسیک در کنار موارد مدرن، یک حس دوست داشتنی و رنگارنگ به این مکان بدهد. این هتل در شهر نشویل استان تنسی واقع شده است و قبلا، شعبه مرکزی یک بانک بوده است. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است که مطمئنا مهمانان می توانند از آن لذت ببرند.

11- هتل اما

Hotel Emma, San Antonio, Texas

هتل اما در سن آنتونیوی استان تگزاس قرار گرفته و در درون یک کارخانه قدیمی از قرن نوزدهم میلادی واقع شده است. منسوجات نرم در کنار آجرها و فولادهای سخت قرار گرفته اند و تمام اتاق های این هتل دارای سقفی بلند و نور طبیعی بسیار زیاد هستند. کافه و رستوران این هتل واقعا عالی است و مختص هر فصل، غذاهای متنوعی را ارائه می نمایند.

10- هتل رایتنهاوس

The Rittenhouse Hotel, Philadelphia, Pennsylvania

هتل رایتنهاوس را می توان در شهر فیلادلفیا در استان پنسیلوانیا پیدا کرد. این هتل، یک تجربه لاکچری محسوب می گردد. این هتل، راحتی و آسایش مهمانان خود را در اولویت قرار داده است و این موضوع را می توان از همان ورودی هتل مشاهده کرد. در این هتل، یک استخر آب گرم وجود دارد. در کنار این مورد نیز باشگاه ورزشی و آبگرم هتل نیز قرار دارند که می توانند آرامش را برای مهمانان به ارمغان بیاورند. رستوران این هتل، از جمله برترین رستوران ها است و بسیاری از جاهای دیدنی فیلادلفیا در نزدیکی این هتل قرار دارند.

9- هتل لنکستر

The Lancaster Hotel, Houston, Texas

هتل لنکستر، در شهر هاستون تگزاس واقع شده است. این هتل مدتی را تحت بازسازی قرار داشته تا اینکه در انتها سال 2018 میلادی، بار دیگر افتتاح شد تا پذیرای مهمانان باشد. این هتل، بازسازی برجسته ای را پشت سر گذاشته است. این محل، دارای یک میراث صد ساله است. هتل لنکستر در مدت فعالیت خود، پذیرای افراد مشهور زیادی بوده است. علاوه بر این، این هتل دارای مجموعه آثار هنری قابل توجهی است که شامل دویست اثر هنری است. در داخل اتاق ها و سوئیت ها نیز آثار هنری وجود دارند.

8- هتل ماندرین اورینتال

Mandarin Oriental, Boston, Massachusetts

هتل ماندرین اورینتال در شهر بوستون در ماساچوست، واقعا برجسته است و این را مدیون اتاق های زیبا، آبگرم عالی و غذاهای لذیذ خود است. هر اتاق از این هتل، دارای امکانات مختلفی است و مهمانان می توانند انتظار امکانات رفاهی پنج ستاره را داشته باشند.

7- هتل ایوی

The Iveys Hotel, Charlotte, North Carolina

هتل ایوی واقعا عالی است. این هتل در شهر چارلوت در استان کارولینای شمالی قرار گرفته و زمانی، یک فروشگاه بزرگ بوده است. امروزه این ساختمان دارای اتاق های بسیار تماشایی و خیره نماینده ای است. در درون این هتل، سه رستوران وجود دارد که غذاهایی لذیذ را ارائه می نمایند.

6- هتل پری لین

Perry Lane Hotel, Savannah, Georgia

هتل پری لین با اتاق های صمیمانه، کارکنان مهربان و استراحتگاهی روی سقف ساختمان، یک تجربه دلپذیر برای مهمانان خود فراهم می نماید. این هتل در شهر ساوانا در استان جورجیا واقع شده و یکی از برترین هتل های آمریکا محسوب می گردد. این هتل در دو ساختمان مدرن قرار گرفته است اما پیرامون آن، بناهای تاریخی نیز وجود دارند. علاوه بر ورودی شیک این هتل، خدمات رفاهی آن پنج ستاره هستند.

5- هتل آکوالینا

Acqualina Resort & Residences On The Beach, Sunny Isles Beach, Florida

هتل ساحلی آکوالینا، در ساحل سانی آیلز در استان فلوریدا قرار گرفته است و یک مکان بسیار مجلل و تماشایی است. این محل، دارای یکی از برترین آبگرم های در میامی است؛ علاوه بر این، یک رستوران ایتالیایی نیویورکی عالی و یک منطقه کنار ساحلی زیبا وجود دارند که در دسترس مهمانان هتل قرار دارند. بعضی از برترین جاهای دیدنی این مکان، در پیرامون هتل واقع شده است.

4- هتل فرنچ کوارتر

French Quarter Inn, Charleston, South Carolina

در شهر چارلزتاون در استان کارولینای جنوبی می توان هتل فرنچ کوارتر را پیدا کرد. این هتل و مسافرخانه در منطقه ای آرام و ساکت تر از شهر چارلزتاون واقع شده و مهمانان هتل می توانند از اتاق های بزرگ و مجلل آن لذت ببرند. این اتاق ها دارای چشم انداز ای به کلیسای سینت فیلیپ هستند.

3- هتل نانتوکت

The Nantucket Hotel & Resort, Nantucket, Massachusetts

هتل نانتوکت، اغلب اوقات به عنوان برترین هتل های آمریکا انتخاب می گردد؛ این هتل که در شهر نانتوکت در استان ماساچوست واقع شده، دارای خدمات بسیار صمیمانه و خانوادگی هستند. اتاق های هتل، مدرن هستند و هزینه معقولی برای آن ها گرفته می گردد. این هتل توانسته تا با الهام از موقعیت جزیره ای خود، از رنگ های سبز و آبی برای دکوراسیون استفاده نموده است. یک استخر خصوصی بزرگ و یک باشگاه ورزشی، از جمله دیگر امکانات این هتل هستند.

2- هتل ترامپ اینترنشنال

Trump International Hotel, Washington DC

هتل ترامپ اینترنشنال، در واشنگتن دی سی واقع شده است. قبلا این ساختمان به عنوان اداره پست این شهر مورد استفاده قرار می گرفته است. تغییر دادن یک ساختمان قدیمی از سال 1899 میلادی به یک هتل بسیار مجلل با 263 اتاق زیبا، واقعا موفقیت آمیز بوده است.

1- هتل مینت هاوس

Mint House at 70 Pine, New York City, New York

هتل مینت هاوس شهر نیویورک، در یک ساختمان تاریخی آرت دکو واقع شده است و توانسته تا خودش را در صدر برترین هتل های آمریکا قرار دهد. تمام سوئیت های این هتل دارای یک آشپزخانه بسیار مجهز، پخش نماینده موسیقی با آثاری کلاسیک، اثاثیه های طراحی شده و تلویزیون هوشمند هستند. با این حال، اگر مهمانان حس و حال آشپزی را نداشتند، می توانند رستوران کراون شای در این هتل، غذاهای خود را صرف نمایند.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید