تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، شرکت ریلمی بالاخره پس از مدت ها شایعات و برآورد ها، از تبلت نو خود با نام ریلمی پد X به طور رسمی در چین رونمایی کرد. نوترین تبلت ریلمی از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد و طبق گفته مسئولان این شرکت، ریلمی پد X پیشرفته ترین تبلتی است که ریلمی در اختیار کاربران قرار داده است. این تبلت نسبت به دو تبلت قبلی این شرکت یعنی ریلمی پد و ریلمی پد مینی از طراحی متفاوت تری برخوردار است که می تواند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه به آنالیز مشخصات ظاهری و فنی این تبلت خواهیم پرداخت.

تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید

ریلمی یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری محصولات هوشمند به شمار میرود که در ابتدا بیشتر در چین و این روزها در کشورهای بیشتری از جمله کشور ما محصولاتش را به فروش می رساند. این شرکت چینی که گجت های هوشمند زیادی در دسته های مختلف در بازار دارد، برای تقویت زیست بوم خود به تازگی از تبلت تازه ریلمی پد X رونمایی کرد. طراحی نمایشگر این محصول تازه ریلمی از نمایشگر مسطح آیپد پرو و آیپد ایر اپل الگوبرداری شده است.

ریلمی پد X که با دو رنگ آبی و نقره ای در اختیار کاربران قرار می گیرد، 499 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به 7.1 میلی متر می رسد. بعلاوه ریلمی نسخه ای دیگر از این تبلت را با رنگ سبز به کاربران عرضه می نماید. در قاب پشتی این تبلت ماژول مستطیلی شکل دوربین دیده می گردد که میزبان تنها یک سنسور است. روی پنل جلویی و در قسمت سمت راست نمایشگر یک دوربین سلفی نیز به چشم می خورد. بعلاوه دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت راست و دکمه پاور آن نیز در قسمت بالایی تبلت تعبیه شده است. از آن جایی که ریلمی پد X مجهز به بلندگوهای چهارگانه است، دوتای آن در قسمت پایینی و دوتای دیگر در قسمت بالایی تبلت دیده می گردد. در ضمنً نباید درگاه کارت حافظه میکرو SD که در سمت چپ و پورت شارژ USB-C که در قسمت پایینی تبلت قرار گرفته است را از قلم بیاندازیم.

ریلمی پد X مجهز به یک نمایشگر 11 اینچی است که رزولوشن 2K و پخش رنگ 16.7 میلیون را برای کاربران به ارمغان می آورد. این پنل LCD از حداکثر روشنایی 450 نیت، فناوری DC dimming و گواهینامه استاندارد محافظت از چشم TÜV Rheinland بهره می برد. صفحه نمایش این تبلت از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می نماید. این قلم که به صورت جداگانه به کاربران عرضه می گردد، به شکل مغناطیسی با قرار گرفتن در کنار تبلت شارژ می گردد و دارای سطح حساسیت 4096 است. علاوه بر این قلم، کاربران می توانند صفحه کلید مغناطیسی آن را نیز به صورت جداگانه تهیه نمایند.

ریلمی از پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام به عنوان قلب تپنده ریلمی پد X بهره برده است. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه پردازنده مرکزی هشت هسته ای با حداکثر فرکانس کاری 2/2 گیگاهرتزی و هسته های Kryo 660 دارد. کوالکام می گوید که این تراشه، از اینترنت 5G در دو حالت mmWave و Sub-6GHz پشتیبانی می نماید. به گفته این سازنده، عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در پردازنده مرکزی این تراشه، به ترتیب تا 30 و 15 درصد قدرتمندتر شده است. سیستم عامل اندروید 12 روی این تبلت هوشمند نصب شده و رابط کاربری Realme UI 3.0 for Pad را اجرا می نماید.

اسپیکرهای چهارگانه این محصول تازه ریلمی از فناوری دالبی اتموس و Hi-Res پشتیبانی می نمایند. سیستم دوربین عقب این تبلت مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است. روی پنل جلویی آن نیز یک دوربین سلفی با زاویه دید 105 درجه ای تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. بعلاوه منبع تغذیه این تبلت را باتری با ظرفیت 8340 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 33 وات انرژی مجدد خود را تأمین می نماید.

در نهایت باید اشاره کنیم که نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این تبلت 193 دلار و نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 237 دلار از 10 خرداد ماه در چین به فروش می رسد. هنوز معین نیست که آیا این تبلت روانه بازارهای جهانی خواهد شد یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید