بازاریابی و فروش

ایکس باکس یک واحد نو برای حفظ بازی های ویدیویی تاسیس کرد

شرکت های بازی سازی در این مدت تغییرات بسیار پیدا نموده اند و مایکروسافت نیز از این موضوع مستثنی نیست. اینطور که به نظر می رسد این شرکت هم تغییرات گسترده ای داشته و یکی از این تغییرات تعدیل نیرویی بود که چندی پیش اعلام شد. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده...

26 فروردین 1403

ایران خودرو در مرحله دوم فروش خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه شروع می گردد، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.

5 اردیبهشت 1402

وزارت صمت: تحویل 5 خودروی پُرتقاضا به 1403 موکول شد

وزارت صمت در اطلاعیه ای بیان کرد: از حدود پنجاه محصول مختلف عرضه شده، تنها در پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) اعلام نتایج به سال 1403 موکول شده است.

30 فروردین 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

هزینه تلفن و اینترنت در استانبول:

اگر قصد سفر به استانبول یا یکی دیگر از شهرهای ترکیه را دارید باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در سفر باید بدان توجه کنید راهی برای مکالمه و برقراری ارتباط است.

21 بهمن 1401

قیمت پژو پارس TU 5 امروز 27 آذر 1401

پژو پارس TU5 در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خودرو های موجود در بازار کشور است. اما این خودرو با چه قیمتی در بازار مورد معامله قرار می گیرد؟

5 دی 1401

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان آسیب دیده

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی، با اشاره به نقش کسب وکارهای اینترنتی و پلتفرم ها در افزایش بهره وری، خلق ثروت و ایجاد اشتغال در کشور گفت: در دو ماه اخیر فعالیت شماری از کسب...

10 آذر 1401

چرا اپل برای ساختن گوشی تاشو عجله ای ندارد؟

در حالی که سامسونگ با قدرت به ساخت گوشی های تاشو ادامه می دهد، برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که اپل بالاخره چه زمانی اولین آیفون تاشو را راهی بازار می نماید. در حال حاضر اپل در این زمینه 4 سال از رقبا عقب مانده و آیا این شرکت می تواند در نهایت...

27 شهریور 1401

یک ادعای جنجالی درباره اینترنت ایران: pocket lost ده درصدی!

یک کارشناس حوزه کسب و کارهای دیجیتال می گوید بر اساس آمار رسمی pocket lost که در دولت دوازدهم اگر به یک درصد می رسید با جریمه های سنگین روبرو می شد حالا گاه تا ده درصد شده است.

3 شهریور 1401

تبلت ریلمی پد X با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی گردید

شرکت ریلمی بالاخره پس از مدت ها شایعات و برآورد ها، از تبلت نو خود با نام ریلمی پد X به طور رسمی در چین رونمایی کرد. نوترین تبلت ریلمی از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد و طبق گفته مسئولان این شرکت، ریلمی پد X پیشرفته ترین تبلتی است که ریلمی در اختیار کاربران...

16 تیر 1401

راه چاره تهران برای حل بحران یمن

تهران (پانا) - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هفتمین سالگرد تجاوز نظامی به رهبری عربستان سعودی به یمن بیانیه ای را منتشر کرد.

5 تیر 1401

آسنا اتوماتیک 48 هزار دلاری؛ پول ژاپنی درجه یک بده خودرو چینی درجه دو سوار شو

معمولا خودروسازان معروف لوکس و اسپرت خودروهای بسیار با کیفیت و خاص با توان بالا را به تعداد محدود مانند جواهرات صنعت خودرو فراوری می نمایند اما کار خودروسازان چینی در بازار ایران به جایی رسیده که پول برترین محصولات ژاپنی را می گیرند اما کیفیت درجه دو...

23 خرداد 1401

فروش هفتگی سایپا برگزار نشد، حذف قرعه کشی خودرو کلید خورد؟

به گزارش خبرنگاران، شرکت خودروسازی سایپا به صورت هفتگی قرعه کشی فروش محصولات خود را برگزار می نماید. اما در این هفته این خودروساز تنها طرح فروش زامیاد را برگزار کرد و از برنامه های معمول فروش هفتگی این سایپا خبری نبود. آیا این به معنای حذف قرعه کشی خودرو...

21 خرداد 1401

تجدیدنظر در قوانین حمل بار رایان ایر

رایان ایر به فکر چاره ای برای حل مشکل ازدحام مسافران در صف های آنالیز بار در فرودگاه ها افتاده است.

19 خرداد 1401

آخرین قیمت گل و گیاه شب عید

به گزارش خبرنگاران، اکبر شاهرخی با بیان اینکه سال جاری نسبت به سال گذشته فراوری گل و گیاه در کشور بیشتر شده است، گفت: قیمت گل و گیاه برای شب عید افزایشی نخواهند داشت. البته بازار رکود است و تا به امروز تقاضای خرید بسیار کم بوده است.

1 خرداد 1401

شارژ موبایل در 9 دقیقه ممکن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، با عرضه موبایل هایی بزرگ تر و وزن بیشتر، باتری دستگاه ها نیز باید بزرگتر گردد. پیش بینی می گردد این فناوری به شرکت ها یاری کند موبایل هایی کوچک تر با قطر کمتر بسازند.

30 اردیبهشت 1401

موافقت مجلس با انتشار اوراق مالی اسلامی از طریق شهرداری ها

تهران (پانا) - صبح امروز نمایندگان مجلس به شهرداری ها برای انتشار 12 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی برای توسعه حمل و نقل عمومی مجوز دادند.

25 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط فروش مدیران خودرو: فروش اقساطی با 40 درصد تسهیلات

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش محصولات ام وی ام را بیان کرد. در این بخشنامه، محصولاتی از قبیل ام وی ام X22، ام وی ام X22 پرو و ام وی ام X33s AT به مشتریان ارائه شده اند.

12 اردیبهشت 1401

با مقرون به صرفه ترین ایرلاین دنیا آشنا شوید

مقرون به صرفه ترین ایرلاین دنیاامروز ما در این مقاله تصمیم داریم که یکی از مقرون به صرفه ترین ایرلاین های دنیا را به شما معرفی نماییم. البته ایرلاینی که در ادامه معرفی می نماییم از نظر معتبرترین ها که خود در صنعت هواپیمایی صاحب نظر و مرجع هستند معرفی...

7 اردیبهشت 1401

رزرو هتل های نوروزی در سفرهای طلایی

رزرو ویژه پکیج هتل های نوروزی 96 در سفرهای طلایی به برترین شکل انجام می گیرد.

28 فروردین 1401
تعداد: (88)