آیا سبدگردانی با سود تضمینی امکان پذیر است؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سبدگردانی به عنوان یکی از اختصاصی ترین روش های سرمایه گذاری در بورس، مورد توجه افراد و شرکت های بسیاری قرار گرفته است. در این روش از سرمایه گذاری، افراد مسئولیت مدیریت سرمایه خود را به شرکت سبدگردان می سپارند و شرکت مورد نظر بعد از آنالیز مقدار ریسک پذیری، سرمایه فرد را صرف سرمایه گذاری در دارایی های مختلف، اما متناسب با انتظارات سرمایه گذار می نماید.

آیا سبدگردانی با سود تضمینی امکان پذیر است؟

چه روش هایی برای سرمایه گذاری در بورس وجود دارد؟

برای ورود به بورس، روش های مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام می گردد. افراد با در نظر گرفتن دانش بورسی، سرمایه و زمانی که می توانند به سرمایه گذاری اختصاص دهند، نسبت به انتخاب یک یا چند مورد از روش های سرمایه گذاری در بورس اقدام می نمایند. سرمایه گذاری در صندوق های بورسی و استفاده از خدمات سبدگردانی روش های غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس هستند. اگر تصمیم داشته باشید به روش مستقیم در بورس سرمایه گذاری کنید، می توانید پس از ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی به وسیله کارگزاری فارابی، به وسیله سامانه های معاملاتی آنلاین مانند فارابیکسو، نسبت به خرید و فروش سهام یا واحدهای صندوق های قابل معامله اقدام کنید.

روش های سرمایه گذاری در بورس که به دریافت کد بورسی احتیاج دارند

دریافت کد بورسی برای سرمایه گذاری در سبدگردانی یا خرید و فروش صندوق هایی که به شیوه صدور و ابطال معامله می شوند ضروریست؛ حتی اگر قصد دارید به صورت مستقیم در بورس سرمایه گذاری کنید یا می خواهید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) را خریداری کنید نیز ضروری است پیش از شروع سرمایه گذاری نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنید.

با مراجعه به وب سایت کارگزاری فارابی به نشانی irfarabi.com می توانید در کمتر از پنج دقیقه نسبت به ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی به صورت همزمان اقدام کنید. گفتنی است مراحل ثبت نام سجام در کارگزاری فارابی به صورت رایگان انجام می گردد.

سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس

همان طور که می دانید، سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس با توجه به مزایای فراوان آن و البته بازدهی بالای بورس نسبت به سایر بازارهای موازی طی سال های گذشته، یکی از برترین روش های سرمایه گذاری به شمار میرود؛ بنابراین در صورتی که افق زمانی سرمایه گذاری شما بلندمدت است، ورود به این بازار، می تواند یکی از برترین راه های سرمایه گذاری و حفظ قدرت خرید باشد.

سرمایه گذاری در صندوق های بورسی و استفاده از خدمات سبدگردانی را می توان از مهم ترین روش های سرمایه گذاری در بورس به صورت غیرمستقیم به حساب آورد. اصلی ترین تفاوت سبدگردانی با صندوق های بورسی، در اختصاصی بودن این خدمات و البته حداقل سرمایه مورد احتیاج برای استفاده از آن است. برای دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری می توانید روی این لینک کلیک کنید.

حداقل سرمایه برای سبدگردانی

سبدگردانی در بورس به وسیله شرکت های سبدگردان با مجوز رسمی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می گردد. بنابراین، در صورتی که قصد استفاده از این خدمات را دارید، در نظر داشته باشید که حتما باید به جای مراجعه به اشخاص، به یک شرکت سبدگردانی معتبر نظیر شرکت سبدگردان فارابی مراجعه کنید.

نکته قابل توجه در ارتباط با سبدگردانی این است که اگرچه به لحاظ قانونی انجام آن با حداقل سرمایه 100 میلیون ریال ممکن است، اما با توجه به هزینه های بالای ارائه این خدمات، هر شرکت سبدگردان، مجاز است حداقل سرمایه ای برای پذیرفتن این مسئولیت معین کند.

شرکت سبدگردان فارابی، با بیش از 30 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت، خدمات سبدگردانی خود را به صورت 6 طرح متنوع ارائه نموده که حداقل سرمایه مورد احتیاج این طرح ها از 500 میلیون تومان شروع می گردد! این نشان می دهد خدمات سبدگردانی ارائه شده به وسیله سبدگردان فارابی، بخش قابل توجهی از علاقه مندان سرمایه گذاری در بازار سرمایه را پوشش می دهد.

سبدگردانی با سود تضمینی امکان پذیر است؟

همان طور که می دانید، بازدهی بازار سهام تا حد قابل توجهی از رفتارهای سرمایه گذاران فعال در بازار نیز تاثیر می پذیرد. این مسئله به معنی این است که حتی اگر سبدگردان با در نظر گرفتن شرایط شرکت هایی که قصد سرمایه گذاری در آن ها را دارد و بعلاوه با آنالیز فرایند قیمتی سهام آن ها سودی را برای سرمایه گذاری شما پیش بینی کند نیز کنترلی روی رفتار افراد فعال در بازار سرمایه ندارد. زمان هایی را به یاد بیاورید که در بازار سهام شاهد رفتارهای هیجانی بوده اید که باعث شده قیمت سهام شرکتی بی توجه به شرایط بنیادی آن افت کند. پس با در نظر گرفتن تاثیر پذیری بازار سرمایه از رفتار افراد و البته با توجه به ذات بازار سرمایه که پر از نوسان است، سبدگردانی با سود تضمینی به هیچ عنوان ممکن نیست.

رو ش های سرمایه گذاری در شرکت سبدگردان فارابی

شرکت سبدگردان فارابی، 6 طرح متنوع برای استفاده از خدمات سبدگردانی ارائه نموده است. همان طور که در بخش قبل اشاره شد، حداقل سرمایه مورد احتیاج برای استفاده از این خدمات از 500 میلیون تومان شروع شده و تا 5 میلیارد تومان و بیشتر ادامه می یابد. کارمزد ثابت استفاده از خدمات سبدگردان فارابی، بین صفر تا دو درصد بوده و کارمزد متغیر نیز برای هرکدام از طرح های سبدگردانی فرق دارد.

در نظر داشته باشید، اگر سرمایه در اختیار شما از 500 میلیون تومان کمتر باشد نیز می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی از خدمات مشاوره سرمایه گذاری کارگزاری فارابی که به صورت رایگان ارائه می گردد استفاده نموده و برترین روش سرمایه گذاری مناسب خود را بیابید.

منبع: تجارت نیوز

به "آیا سبدگردانی با سود تضمینی امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سبدگردانی با سود تضمینی امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید