موبایل، تبلت و گجت ها

آشنایی با دو بازی Leos Fortune و My Talking Tom برای اندروید

بازی های ماجراجویی و بچگانه در گوشی های اندروید دنیایی پر جنب و جوش و تخیلی را برای گیمر ها ارائه می دهند و هیجان را با یادگیری و خلاقیت ترکیب می نمایند. این بازی ها اغلب بچه ها را به قلمرو های جادویی می برد و آنها را با پازل ها، ماموریت ها و اکتشافات...

16 آذر 1402

گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟

آنر ماه گذشته از باریک ترین گوشی تاشو دنیا به نام آنر مجیک V2 رونمایی کرد. ساعاتی قبل، همین شرکت در نمایشگاه IFA 2023 گفت که این گوشی راهی بازارهای دنیای می گردد ولی در کمال تعجب قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

10 شهریور 1402

ظاهر شدن یک علامت سوال در فضا!، عکس

گجت نیوز نوشت: هنگامی که تلسکوپ جیمز وب دو ستاره جوان را در فاصله ای بیش از هزار سال نوری نشانه گرفته بود، تصویری را شکار کرد که نمایانگر یک یا دو کهکشان به شکل علامت سوال است.

11 مرداد 1402

فیلم، طوطی ها عاشق تماس تصویری با دوستانشان هستند

زومیت نوشت: طوطی های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می دهد که تماس ویدئویی می تواند راهکاری مفید برای خرسند کردن آن ها باشد.

21 خرداد 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان: 100 تا 120 هزار تومان

رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: قنادان موظفند بر اساس دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی فراوری و عرضه نمایند و ضروری است مردم این محصولات را از واحدهای فراوریی معتبر خریداری و مصرف نمایند....

28 اسفند 1401

لولای نو در راه است ، گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد

سامسونگ بر اساس گزارش ها، در حال آزمایش طراحی لولای نو برای گوشی هوشمند آینده خود، گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold 5) است که در نیمه اول سال 2023 عرضه می گردد.

14 اسفند 1401

هزینه تلفن و اینترنت در استانبول:

اگر قصد سفر به استانبول یا یکی دیگر از شهرهای ترکیه را دارید باید بدانید که مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در سفر باید بدان توجه کنید راهی برای مکالمه و برقراری ارتباط است.

21 بهمن 1401

معرفی نرم افزار گردشگری خبرنگاران !

یافتن جاذبه های گردشگری، برنامه های فرهنگی و هنری، رستوران، فروشگاه و یا هر نقطه دیگری که می تواند لحظاتی مجذوب کننده را برای ما فراهم کند... در ادامه با معرفی اپلیکیشن خبرنگاران با ما همراه باشید...

18 دی 1401

ربات ویژه بچه ها، از تفریح تا آموزش

شاید عجیب باشد که بتوانید کودک خود را با یاری ربات، از تلویزیون دور کنید. این ربات، برای کار به عنوان یک دوست ایمن و با هدف یادگیری برای بچه ها طراحی شده است.

11 دی 1401

بخشی از مشخصات سری هواوی میت 60 و P60 لو رفت

چند ماه قبل هواوی از سری میت 50 رونمایی کرد و به نظر می رسد جانشین این گوشی ها تا اواخر تابستان سال آینده معرفی نخواهند شد. با این وجود، از حالا روند انتشار شایعات در خصوص این گوشی ها شروع شده است. یکی از افشاگران اعلام نموده که گوشی های سری هواوی میت 60 همراه...

19 آذر 1401

عکس ، خلاقیت فوق العاده در ساخت ربات با الهام از پیش پاافتاده ترین وسایل

مهر نوشت: محققان با الهام از بطری کچاپ نم رباتی ابداع نموده اند که می تواند حرکت کند.

6 آذر 1401

عکس ، رکورد شتاب به وسیله این خودرو شکسته شد

گجت نیوز نوشت: پینین فارینا باتیستا رکورد پرشتاب ترین خودرو دنیا را شکست. در ادامه جزئیات رکورد شکنی این ابرخودرو برقی را آنالیز خواهیم کرد.

2 آذر 1401

اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، اعلام الزامات سفر به قطر در زمان جام جهانی صورت پذیرفت.

10 آبان 1401

عکس ، کشف عجیب و باورنکردنی فسیل تقریبا سالم 72 میلیون ساله جنین دایناسور !

گجت نیوز نوشت: یکی از عجیب ترین و باورنکردنی ترین اکتشافات اخیر دیرینه شناسی، کشف یک جنین 72 میلیون ساله از دل تخم دایناسور فسیل شده است.

16 مهر 1401

آداپتور وای فای 6 نو تی پی لینک با آنتن های پر قدرت معرفی گردید

در حالی که داریم به سوی استاندارد می رویم و جدیدترین استاندارد وای فای، Wi-Fi 6E است؛ شرکت های سخت افزاری تازه دارند دانگل های وای فای 6 خود را روانه بازار می نمایند.

15 مهر 1401

چرا اپل برای ساختن گوشی تاشو عجله ای ندارد؟

در حالی که سامسونگ با قدرت به ساخت گوشی های تاشو ادامه می دهد، برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که اپل بالاخره چه زمانی اولین آیفون تاشو را راهی بازار می نماید. در حال حاضر اپل در این زمینه 4 سال از رقبا عقب مانده و آیا این شرکت می تواند در نهایت...

27 شهریور 1401

روش های نامتعارف برای راحت بودن در پرواز

هیچ عیبی ندارد اگر با یک وسیله مخصوص سفر نامتعارف، پرواز کلاس اقتصادیتان را دچار تغییر کنید. اگر محصولی پروازتان را راحت تر می کند، ارزش امتحان کردن را دارد، حتی اگر در انظار عمومی کمی احمقانه بنظر برسد. داشتن پروازی آرام با آسودگی، دو اصل مهم در هر سفر...

17 شهریور 1401

نکات کلیدی در خرید گوشی دست دوم

خرید یک گوشی که به وسیله فرد دیگری استفاده شده است کار نسبتا دشواری است، اما با دانستن نکات و رعایت آن ها هیچ نگرانی برای خرید گوشی دست دوم وجود ندارد.

14 مرداد 1401

10 تبلت محبوب در خبرنگاران (10 مرداد 1401)

خرید تبلت این روزها به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده. عده ای برای درس و کلاس آنلاین فرزندشان در پی تبلت می گردند، عده ای دیگر دیوایسی با نمایشگر بزرگ برای طراحی و نقاشی دیجیتالی می خواهند و برخی کاربران هم برای تماشای فیلم و سریال، انجام کارهای روزمره...

13 مرداد 1401
تعداد: (93)