معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در ابتدای سال 1390 برجی در خیابان ماندلا تهران ساخته شد که نورپردازی زیبای آن در اولین شب افتتاحیه نظر تعداد بسیار زیادی از شهروندان را به خود جلب کرد. این برج با 26 طبقه به قدری در فکر مردم ماندگار است که می توان بعد از میدان آزادی و برج میلاد، برج پارس را سومین نماد مرکز به شمار آورد. در این مطلب قصد داریم در خصوص امکانات برج و طراحی خاصی و منحصربه فرد آن صحبت کنیم، پس تا انتهای مطلب همراه خبرنگاران باشید.

معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات

درباره برج بیمه مرکزی

در نگاه اول با تماشا عکس های برج، یاد ساختمان های ایتالیا می افتید، در واقع در این حد معماری و طراحی این برج خاص و فرق دارد. برج بیمه مرکزی در منطقه جردن تهران در خیابان آفریقا واقع شده است و با کاربری اداری-تجاری متعلق به بیمه مرکزی ایران است. این برج 25 طبقه در زمینی با متراژ 6000 متر و مساحت 905 مترمربع واقع شده است. از 25 طبقه این برج، 20 طبقه روی زمین و 5 طبقه آن زیر زمین واقع شده است. طراحی سازه این بنا به صورت المان های عمودی و ستون های کلاسیک است که معماری کشور ایتالیا، یونان و رم را به یاد بیننده می آورد.

گروه سازنده برج پارس جردن

مهندسی این برج به وسیله گروه ویو به سرپرستی آقای صمد سلیمان زاده انجام گرفته است. گروه مهندسی ویو از یک گروه ماهر در زمینه ساخت وسازهای مهندسی تشکیل شده که در کنار رعایت اصول طراحی، هنر را چاشنی کار خود نموده اند و برج های لوکس و زیبایی مانند پتروشیمی، صنایع شیر ایران، روزنامه همشهری و دیگر موارد را در رزومه کاری خود جای داده اند. بخش اصلی فعالیت های این مجموعه در منطقه ها سه و یک تهران واقع شده است. از آن جایی که این گروه سابقه درخشانی در اجرای برج های لوکس و مدرن در اختیار دارند، دامنه فعالیت خود را افزایش داده اند و اکنون به عنوان یک برند متخصص برای اجرای ساختمان های شیک در تهران شناخته می شوند. از طرفی از آن جایی که این گروه با معماران معروف شهر تهران همکاری دارد با اجرای طراحی های خاص برای ساختمان ها، نظر بسیار زیادی از مشتریان و سرمایه گذارن را به خود جلب نموده اند. این مجموعه با چندین سال سابقه فعالیت، تجهیزات و نیروی انسانی را در زمینه های ساخت وساز، طراحی و اجرا ارتقا داده و با برطرف مسائل موحود و استفاده از سیستم های همگام سازی مدیریتی توانسته گواهینامه استاندارد را در بخش های لازم به دست آورد. گروه مهندسی ویو بنیان گذار مهندسی های مدرن است که در کنار حفط معماری اصیل ایرانی، نوآوری های هوشمندانه ای را برای طراحی و ساخت یک بنا اجرایی می نماید.

امکانات برج پارس جردن

مجتمع تجاری-اداری پارس در طبقه همکف دارای سه واحد تجاری با متراژ 750 متر است و 177 پارکینگ دارد. این برج به علت موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی فوق العاده یک سرمایه گذاری عالی برای آینده در منطقه شمال تهران محسوب می گردد. ساختمان کاملا هوشمند است، از این رو سرمایش و گرمایش، نورپردازی و روشنایی به واسطه یک سیستم مرکزی کنترل می گردد و مدیریت همه چیز در برترین حالت ممکن صورت می گیرد. نورپردازی این برج به وسیله یک گروه ماهر انجام گرفته و با استفاده از نورپردازی های موضعی بخش های اصلی ساختمان نمایان می گردد، به طوری که ستون ها و المان های طبقات بالایی نورپردازی جداگانه ای دارند تا در شب روشنایی منحصربه فردتری داشته باشد. از دیگر امکانات برج می توان به وجود اینترنت مرکزی اشاره نمود، در نتیجه تمام واحدها به سیستم اینترنت با سرعت بالا مجهز هستند.

لابی این برج بسیار لاکچری و مجلل است و از آن جایی که اولین بخشی است که در بدو ورود به برج به چشم می خورد، در زیبایی کلی فضا و حس مراجعه نماینده تاثیر مثبتی می گذارد. سالن اجتماعات این برج نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در اختیار مالکان واحدها قرار می گیرد که از آن برای برگزاری مراسم های مختلف استفاده می نمایند. به کارگیری سیستم شوتینگ زباله در این برج در کنار جمع آوری آسان زباله ها، صرفه مالی دارد و از جمله امکاناتی است که بیشتر خریداران برج در پی آن هستند. بعلاوه این برج مجهز به سیستم اطفا حریق است، در نتیجه تجهیزاتی دارد که به صورت اتوماتیک آتش را مهار نموده و امنیت ساکنان را در صورت بروز مشکل تامین می نمایند. از دیگر امکانات برج می توان به دوربین مدار بسته، درب ریموت دار، سرایداری و آیفون تصویری اشاره نمود.

آدرس برج بیمه مرکزی (برج پارس)

برج پارس در محله جردن تهران در خیابان نلسون ماندلا واقع شده است . در این منطقه چهار مجتمع تجاری اداری واقع شده است که از نظر موقعیت مکانی در کنار مکان های مهمی مانند بیمارستان فوق تخصصی تندیس، پاساژ آسیا، ساختمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مرکز خرید گلشهر واقع شده است.

آدرس: استان تهران، تهران، نلسون ماندلا (جردن)، بین مریم و سلطانی

شماره تماس: +983132230260

سخن نهایی

همان طور که گفتیم مجتمع تجاری اداری پارس جردن با 25 طبقه، یکی از برج های مرتفع تهران به شمار می آید که با استفاده از سبک معماری خاص و نورپردازی منحصربه فرد در شب، نظر مالکان و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب می نماید. برای آشنایی با تمام برج های معروف می توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج های معروف مراجعه کنید

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

منبع: هومتیک

به "معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برج بیمه مرکزی (برج پارس)، آدرس و امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید