گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، آنر ماه گذشته از باریک ترین گوشی تاشو دنیا به نام آنر مجیک V2 رونمایی کرد. ساعاتی قبل، همین شرکت در نمایشگاه IFA 2023 گفت که این گوشی راهی بازارهای دنیای می گردد ولی در کمال تعجب قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟

بر اساس اطلاعات قرار گرفته در سایت آنر، این گوشی قرار است راهی بازارهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ایرلند و بریتانیا گردد. از سوی دیگر منابع مختلف از عرضه آن در کشورهای آمریکای لاتین خبر می دهند. با وجود اینکه قیمت این گوشی برای بازارهای دنیای رسما اعلام نشده، ولی با توجه به قیمت 1735 دلار در بازار چین، احتمالا برای سایر کشورها هم با قیمت مشابهی روبرو می شویم. همانطور که گفتیم، این گوشی باریک ترین گوشی تاشو دنیا است و ضخامت آن به 9.9 میلی متر می رسد و 231 گرم وزن دارد.

برای یادآوری باید بگوییم که آنر مجیک V2 از نمایشگر بیرونی 6.43 اینچی OLED بهره می برد که نسبت ابعاد آن 20:9 است؛ بنابراین کشیدگی نمایشگر اصلا غیرمعمول نیست و تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد. نمایشگر اصلی 7.92 اینچ میزان دارد و پشتیبانی از قلم استایلوس را هم ارائه می دهد.

قلب تپنده گوشی، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است و در کنار آن 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته است. سرعت شارژ به 66 وات می رسد. در ماژول دوربین، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 20 مگاپیکسلی روبرو هستیم. در نمایشگر اصلی و بیرونی هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو آنر مجیک V2 راهی کدام بازارها می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید