موسیقی

عطار و خیام برای مردم ارمنستان شاعران نام آشنایی هستند

به گزارش خبرنگاران ، سومین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان در ایران ضمن ملاقات با یاسر احمدوند، رئیس نمایشگاه و اسماعیل جانعلی پور، رئیس کمیته ناشران خارجی ملاقات و گفت وگو کرد.

22 اردیبهشت 1402

آنالیز تبلت شیائومی ردمی پد؛ یک تبلت میان رده ولی فوق العاده

برند شیائومی پیروز شده تبلت شیائومی ردمی پد را با قیمتی مناسب روانه بازار کند. این تبلت که مشخصات مجذوب کننده و وسوسه کننده ای دارد، نقاط قوت و ضعف منحصر به خود را دارد که در این مطلب کوشش می کنیم به طور کامل و مفصل به آن بپردازیم.

18 فروردین 1402

معرفی سریال Pitch Perfect: Bumper in Berlin

فیلم آوازخوان حرفه ای (Pitch Perfect) محصول سال 2012 میلادی اولین اثر در این فرنچایز به شمار می رود که داستان گروهی از دختران دانشگاهی و آوازخوان را دنبال می نماید. این اثر توانست به موفقیت قابل توجهی در بین مخاطبان دست پیدا کند و در پی آن نیز دو دنباله برای آن...

18 آبان 1401

بهترین هتل های آمریکا ، بخش دوم

انتخاب هتل، یکی از مراحل اصلی سفر محسوب می گردد و یک هتل خوب می تواند سفر شما را بسیار دلپذیرتر کند. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین هتل های آمریکا را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

5 راه حل برای تقویت مغز و فکر

آیا علاقه ای دارید که در سال 97 بیشتر روی ذهنتان کار کنید؟ در اینجا برترین متود ها را در راستا افزایش بهره وری مغز، تقویت حافظه، فراوری اتصالات نورونی تازه، تسریع یادگیری و بهبود عملکرد شناختی؛ برای شما دسته بندی نموده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

19 مرداد 1401

شهر مادرید، قلب تپنده اسپانیا

مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق العاده است. از آنجایی که مادرید مرکز اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر...

12 مرداد 1401

مجموعه کتاب آوا در قالب لوح فشرده منتشر شد

به گزارش خبرنگاران مجموعه کتاب آوا شامل کتاب های شنیداری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است و به تازگی جزیره بی تربیت ها تازه ترین محصول این مجموعه با پنج نمایشنامه در قالب لوح فشرده منتشر شده است.

12 خرداد 1401

آیا می دانستید برترین روش برای یادگرفتن زبان، خلاف روش های رایج است؟

نویسنده معروف مکزیکی، کارلوس فانتس (Carlos Fuentes) به این موضوع معتقد بود که تک زبانه بودن آمریکایی ها یک تضاد بزرگ است (بیشتر آمریکایی ها فقط به زبان انگلیسی که زبان مادری آن ها است، تسلط دارند). از یک سو قدرت جهانی را در دست دارند و از طرف دیگر به لحاظ دستور...

17 بهمن 1400

ازدواج خواننده پازل بند با پردیس فاطمی بلاگر معروف لو رفت

خبرنگاران: در این ویدئو مراسم ازدواج آرین بهاری را مشاهده می کنید

16 بهمن 1400

وزیر ارشاد: ملی شدن صنعت نشر تکلیف من است و انجام می گردد

تهران (پانا) - وزیر ارشاد در بیست و نهمین دوره هفته کتابخوانی بیان کرد که امیدوار است با همراهی و همکاری وزیر ارشاد تا دوسال دیگر موضوع کاغذ برلی همواره حل گردد.

19 دی 1400

جوان کانادایی جان خود را بر سر خواستگاری عجیبش گذاشت

یک جوان کانادایی که می خواست به روش جدیدی از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند جان خود را بر سر این ایده گذاشت و جان سپرد.

26 آبان 1400

هدفونی که صدا ها را مستقیما به مجاری شنوایی ارسال میکند

هدفون اولدنس، با طراحی ویژه خود می تواند به راحتی روی گوش کاربر قرار گرفته و صدا ها را با کیفیتی منحصر به فرد در اختیار کاربران قرار دهد.

2 آبان 1400

بانک کارآفرین لباس نو به تن کرد

هم زمان با جشن بیست و یکمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین و در آستانه 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ازهویت تازه این بانک رونمایی شد.

2 شهریور 1400

واکنش مهدویان به سانسور سریال زخم کاری

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری درباره سانسورهای اعمال شده روی این مجموعه یادداشتی انتقادی منتشر کرد.

30 تیر 1400

گرشا رضایی و لیستی از کارهایش

آنا/ گرشا رضایی خواننده و آهنگساز حرفه ای در سبک موسیقی پاپ است که اصالتی لری دارد. وی 22 ام اردیبهشت ماه در سال 63 در لرستان به دنیا آمد.

25 تیر 1400

کم شنوایی را جدی بگیرید

متخصصان می گویند باید مسائلی نظیر کم شنوایی در افراد به خصوص بچه ها جدی گرفته شود؛ چرا که تشخیص و مداخله زود هنگام در مواردی نظیر کم شنوایی برای کاهش عواقب آن بسیار اهمیت دارد.

21 تیر 1400

تصویربرداری سریال گاندو2 به نیمه راه خود رسید

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال گاندو2 به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است ، به نیمه رسید.

19 فروردین 1400

آنچه در مراسم خاکسپاری هنرمند ایرانی در وین گذشت

فرهاد ورهرام در خاکسپاری منوچهر طیاب از این مستندساز قدیمی، به عنوان هنرمندی که واقعا ایران را دوست داشت، یاد کرد.

3 آبان 1399

5 نوع ساز ایرانی و غربی که برای هر سلیقه ای مناسب است

خرید ساز خوب در همه شهرهای ایران کار ساده ای نیست. اما در خبرنگاران می توانید ساز خود را از میان تعداد زیادی برند معتبر به راحتی انتخاب کنید و بخرید. این مطلب به شما یاری می نماید با توجه سطح مهارت و علاقه ای که دارید یک ساز خوب از میان 5 نوع ساز ایرانی و...

7 مرداد 1399

برج میلاد تهران

پیشینه برج میلاد تهران به سال های 1370 الی 1372 باز می گردد، به زمانی که پیشنهاد ساخت برج توسط غلامحسین کرباسچی مطرح شده و در زمان شهرداری آقای رجب پور به تصویب رسیده است. کلنگ این برج در سال 1376 بر زمین خورد و طی 11 سال ساخت در سال 1387 به بهره برداری رسید. نام...

20 خرداد 1399
تعداد: (36)