سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و مقرون به صرفه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مراکش کشوری است واقع در شمال غربی آفریقا با آب وهوایی متنوع. با خبرنگاران باشید تا راز سفری گران بها و البته مقرون به صرفه را بازگو گنیم.

سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و مقرون به صرفه

وقتی به مراکش فکر می کنید، احتمالا تصاویر غذاهای ناآشنا، بازارها و ساحل آفتابی آرامش به فکر می آید. مراکش، با شهرهای قدیمی اش، استراحتگاه های ساحلی خیره کننده اش، ماجراجویی های صحرایی اش، گزینه های بسیاری برای سفری سالم، جهت انتخاب به شما عرضه می نماید.

ما راز سفری ساحلی، خوردنی و حماسی را با شما در میان می گذاریم تا برترین و واقعی ترین چیزهایی را که مراکش می تواند پیشکش کند، تجربه کنید.

غذا

اگر تابه حال طاجین را امتحان نموده باشید، احتمالا مادام العمر طرفدارش شده اید. طاجین، این قابلمه مخروطی شکل سفالی، راز ایجاد بعضی از برترین طعم های مراکشی است. خوراک طاجین که خورشی است مرکب از گوشت و سبزی همراه با ادویه های مخصوص و گاهی هم با لیمو و زیتون سرو می گردد.

خوراک کوس کوس را تمام جهان دوست دارند. یک دور بازارگردی اش برایتان تجربه ای به یادماندنی خواهد بود و غذاها حقیقتا باعث می شوند که بیشتر بخواهید. شاید با یک کلاس آشپزی بتوانید یکی دو مورد از رموز آشپزی مراکشی یاد بگیرید!

حس و حال مدیترانه ای

خط ساحلی طولانی مراکش به نرمی از دریای مدیترانه تا صحرای بزرگ آفریقا کشیده شده است و به طور طبیعی، دریاکنارهای زیبا و شهرهای ساحلی هم وجود دارند. تاغازوت و مازیغن برای موج سواری، و الصویره برای کایتینگ فوق العاده هستند. اکادیر به خاطر دریاکنارهایش مشهور است. ساحل سفید را هم پیدا کنید، ساحلی دورافتاده در میان یک پارک زیست محیطی. به نظر وسوسه انگیز می آید!

بیابان گردی

در وسعت بیابان چیزی است که زندگی را به قضاوت می گذارد.

کجا می توان رفت؟ شن های ساحل سفید و البته بلندترین تپه های شنی جهان در عرق الشبی.

به هر حال، چه به خاطر فرهنگ مراکش راهی این کشور شوید و چه برای ساحلش، غذایش، معماری اش یا بیابانش، مطمئنا از برترین ماجراجویی های دوران زندگی تان خواهد بود.

منبع: کجارو / ecophiles.com

به "سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید