جاده های زنجان لغزنده است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش باران همراه با مه غلیظ جاده های استان را لغزنده نموده است.

جاده های زنجان لغزنده است

وبلاگ ورزشی 90 زنجان - یوسفی گفت: در حال حاضر بارش باران در آزادراه های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرمدره - ابهر و دیگر جاده های اصلی و فرعی جریان دارد.

او می گوید: باتوجه به اینکه مه غلیظ در جاده های زنجان حاکم است، رانندگان بایستی از چراغ های مه شکن استفاده نموده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز نمایند.

معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان امروز بارش برف و باران در جاده های استان جریان دارد، رانندگان از سفر های غیرضروری خودداری نمایند.

یوسفی گفت: تردد در آزادراه ها و سایر جاده های زنجان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است؛ بنابراین رانندگان قبل از تردد از سالم بودن خودرو های خود اطمینان و آن را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز نمایند.

او می گوید: مردم می توانند برای اطلاع از شرایط جاده ها با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار نمایند.

معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری در 32 گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از راستا های ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

م

وبلاگ ورزشی 90 زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جاده های زنجان لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های زنجان لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید