فن آوری هایی که سفر را راحت تر می نمایند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، فن آوری های سفر

با پیشرفت هایی که امروز شاهدش هستیم سفر آسان تر از هر زمان دیگریست. اگر فقط یک گوشی هوشمند داشته باشید امکانات زیادی پیش روی شماست که گشت و گذار و سفر به دوردست ترین نقاط را هم راحت می نماید چون می توانید در همین گوشی اپلیکیشن هایی را دانلود کنید که سفری پیشرفته را برایتان رقم بزنند. خبرنگاران را همراهی کنید تا با فن آوری های آسان کننده سفر آشنا شوید.

فن آوری هایی که سفر را راحت تر می نمایند

دیگر به کلید اتاق هتل، نیازی ندارید

هتل های زنجیره ای زیادی در جهان هستند که درب اتاق هایشان طوری برنامه ریزی شده که می توانید با گوشی هوشمندتان قفل آن ها را باز کنید. فقط کافیست اپلیکیشنی را دانلود کنید تا از این به بعد به جای کلید انداختن، با زدن یک دکمه گوشی در را باز شده ببینید!

با خودروی شخصی به سفر می روید اما رانندگی نمی کنید!

ماشین های نسل آینده تقریبا به طور کامل طراحی شده اند و شرکت های خودروسازی بزرگ مثل مرسدس بنز در حال آماده کردن خودروهای بدون سرنشین هستند تا خود ماشین، همه مراحل رانندگی را به طور اتوماتیک انجام دهد. شاید سفری که در آن مجبور به رانندگی نباشید برایتان لذت بخش تر باشد.

در همه جا حیوان خانگی تان همراه شماست

خیلی سخت است که در همه سفرها نمی توان حیوان خانگی را همراه خود برد اما با Petcube می توانید هر لحظه حیوان خود را ببینید و حتی با او حرف بزنید. این وسیله دوربین کوچکی است که با گوشی هوشمندتان در ارتباط است و تصاویر زنده ای از حیوان را نشان می دهد.

دیگر صداهای مزاحم اطراف شما را کلافه نمی کند

هدفون های تازهی طراحی شده اند که سرو صدای اطراف را کاملا کاهش می دهند تا در هنگام هر گونه مزاحمت های صوتی از آن ها بهره ببرید.

امکان ندارد در شهرهای تازه گم شوید

به سفر می روید تا در شهری تازه گشت و گذار کنید و مکان های دیدنی اش را ببینید از آن جایی که در شهری غریب هستید احتمال گم شدنتان زیاد است ولی با نقشه های گوگل هیچ وقت گم نمی شوید و به راحتی می توانید مسیرتان را پیدا کنید.

نگران خانه خود نباشید

در سفر قرار است که چند روزی خانه خود را رها و به شهری دیگر بروید، اگر می خواهید سفری لذتبخش داشته باشید باید خیالتان از خانه راحت باشد. کلیدهای هوشمندی هستند که می توانید با آن ها در را قفل کنید و با گوشی تان کاملا رفت و آمد ها را زیر نظر بگیرید.

همواره مترجم حضوری همراهتان است

درست است که گوگل ترنسلت برخی از اصطلاحات و عبارات را به درستی ترجمه نمی کند اما می تواند در یک سفر خارجی برایتان مفید باشد. این برنامه هنوز در حال کامل شدن است و هر روز بهتر می گردد.

دیگر چمدان هایتان گم نمی گردد

چمدان های زیادی به بازار آمده اند که در آن ها سیستم ردیابی کار گذاشته شده است! می توانید در صورت گم شدن این چمدان ها به راحتی آن ها را با گوشی تان ردیابی و پیدا کنید.

منبع: الی گشت

به "فن آوری هایی که سفر را راحت تر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن آوری هایی که سفر را راحت تر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید