ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه به چاپ می رسد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مدیر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه از چاپ کتاب گردشگری ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه اطلاع داد.

ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه به چاپ می رسد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90 از یزد، حمید مشتاقیان مدیر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه گفت: کتاب ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک یکی از فعالیت های انجام گرفته زیر نظر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه است که حدود 50 نفر از علاقه مندان حوزهٔ میراث فرهنگی در آن نقش داشته اند.

او اضافه نمود: در این کتاب معرفی آثار تاریخی و طبیعی، مشاهیر، صنایع دستی، فرهنگ عامه، خوراک، بوم گردی ها، روستا ها و… با نگاه توریستانه، از مواردی است که با استناد به اسناد، کتاب ها و روایت های شفاهی بیان شده است.

مشتاقیان ادامه داد: در کنار آن، بخش ویژه و تألیفی کتاب، ارائه گشت نامه و طراحی آیکون ها و نماد هایی است که به توریست یاری می نماید تا برنامه ریزی بهتری برای وقت خویش داشته باشد و بتواند هرچه بیشتر از سفر خود لذت ببرد.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی بافت تاریخی ابرکوه گفت: این کتاب 528 صفحه ای علاوه بر موارد گفته شده، نمایانگر ظرفیت بالقوه شهرستان ابرکوه درزمینه توریستی است که پتانسیل های این منطقه در مرکز ایران و مثلث طلایی شیراز، اصفهان و یزد را نمایش می دهد.

او توضیح داد: چاپ اول کتاب ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک در زمستان 1398 رخ داد و پس از آن بنا به احتیاج های روزافزون صنعت توریستی، ویرایش دوم آن از اواخر سال 1399 شروع و بیش از 300 صفحه همراه با ترجمه انگلیسی و فرانسوی به کتاب نخستین اضافه شد تا در حد امکان بتواند به صورت جامع تری به این احتیاج ها پاسخ دهد.

ویرایش تازه کتاب ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با حمایت و همراهی بخش خصوصی و ادارات مختلف استان یزد و شهرستان ابرکوه، در دو هزار نسخه به چاپ می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه به چاپ می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرکوه؛ ابرقوه؛ خیلی دور؛ خیلی نزدیک با ویرایش تازه به چاپ می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید