اطلاعیه مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تهران (پانا) - مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان روز 23 آذر برگزار می گردد.

اطلاعیه مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش دانشگاه فرهنگیان، علی خاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع و رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه با اشاره به برگزاری جلسه هیئت مدیره صندوق وام ضروری کارکنان این دانشگاه گفت: مجمع عمومی مرتبط با صندوق روز یکشنبه 23 آذرماه امسال به صورت برخط با استفاده از سامانه Lms دانشگاه و با همکاری مرکز هوشمندسازی برگزار می گردد.

خاکی با ابلاغ مصوبات این جلسه به اداره کل پشتیبانی و رفاه کارکنان، با قدردانی از زحمات چند ساله اعضای هیئت مدیره صندوق به منظور پویایی و سرعت عمل بیشتر در فعالیت های صندوق از اعمال تغییرات در ساختار صندوق اطلاع داد.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع تاکید نمود: حمایت و یاری بیشتر به صندوق از برنامه ها و اقدامات آینده دانشگاه فرهنگیان به شمار می رود.

این مقام مسئول در ادامه از بخشش همه حق الزحمه چند ساله اعضای هیئت مدیره به عنوان فعالیت خیرخواهانه در راستای تقویت حساب تعاون سخن گفت و اضافه کرد:با این اقدام شاهد فعالیت های خیر خواهانه در قالب یاری های بلاعوض به افراد نیازمند خواهیم بود.

وی در سرانجام تلاش و تلاش کارکنان صندوق را قابل تقدیر خواند و گفت: شایسته است از خدمات و فعالیت های خانم نوروزی، مدیر عامل سابق صندوق تشکر ویژه به عمل آورد؛ چرا که با وجود بازنشستگی، شاهد خدمات خالصانه وی در صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه بودیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اطلاعیه مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مجمع عمومی صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید