کرونا در پاکستان؛ مراکز آموزشی و فرودگاه ها تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، وزیر بهداشت پاکستان اظهار داشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، تمامی مدارس و دانشگاه ها به مدت 3 هفته تعطیل خواهند بود.

کرونا در پاکستان؛ مراکز آموزشی و فرودگاه ها تعطیل شدند

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای وبلاگ ورزشی 90، دولت پاکستان اظهار داشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز آموزشی و مدارس این این کشور تعطیل خواهند شد.

ظفر میرزا وزیر بهداشت پاکستان با اشاره به شرایط اضطراری در این کشور گفت تمامی مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها، تا 3 هفته آینده تعطیل خواهند بود. وی همچنین گفت که مرز غربی این کشور با ایران و افغانستان به مدت 2 هفته بسته خواهد بود.

همچنین عمران خان نخست وزیر پاکستان در جلسه کمیته امنیت ملی این کشور، اظهار داشت تمامی تجمعات در مکان های پر رفت وآمد و مراسم های عروسی ممنوع بوده و سینماها تا اطلاع ثانوی بسته خواهند بود.

عمران خان از مردم پاکستان خواست تا برای مبارزه با ویروس کرونا به دولت اعتماد نموده و با آن همکاری نمایند. وی تاکید نمود که پاکستان چالش کرونا را با اقدامات مناسب رفع خواهد نمود.

بر اساس اعلام دولت، تنها 3 فرودگاه در کراچی، لاهور و اسلام آباد اجازه فعالیت دارند و دیگر فرودگاه های پاکستان بسته خواهند بود.

وزارت بهداشت پاکستان اظهار داشت، تا به امروز 28 تن در این کشور مبتلا به کرونا تشخیص داده شده و نزدیک به 4 هزار تن نیز در قرنطینه به سر می برند.

روز گذشته نیز، ایالت سند پاکستان از پانزدهمین رویداد مثبت ویروس کرونا در این ایالت اطلاع داد. هفت مورد مثبت دیگر نیز شهر تفتان به ثبت رسیده است.

در ایالت بلوچستان پاکستان نزدیک به چهار هزار تن که به تازگی از ایران بازگشته اند قرنطینه شده اند.

ر

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا در پاکستان؛ مراکز آموزشی و فرودگاه ها تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در پاکستان؛ مراکز آموزشی و فرودگاه ها تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید