(عکس) مدافع خارجی استقلال تهدید به فسخ کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، بدقولی های باشگاه استقلال در پرداخت دستمزدهای معوقه بازیکنان خارجی این تیم، مدیر برنامه های این بازیکنان را دست به کار نموده و حالا پس از مدیر برنامه های شیخ دیاباته، این بار مدیر برنامه های هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی پوشان با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال تهدید نموده در صورتی که این باشگاه به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل نکند، شکایت به فیفا را در پیش خواهد گرفت.

(عکس) مدافع خارجی استقلال تهدید به فسخ کرد

در این نامه آمده است:

عطف به ایمیلی که باشگاه در تاریخ 14 مارس 2020 (24 اسفند 98) ارسال نموده بود که در آن باشگاه اعلام نموده پیروز به پرداخت دستمزد میلیچ نشده است و او را با ادعاهای دروغین برای بازگشت به تهران و شرکت در تمرینات فراخوانده، این در حالی است که باشگاه به تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی اطلاع داده بود که تمامی جلسات تمرین به دلیل شیوه ویروس کرونا لغو شده است. در این ارتباط میلیچ باید شفاف سازی کند که باشگاه در این اوقات سخت که نیمی از دنیا درگیر مبارزه با همه گیری ویروس کروناست، بدیهی است در کوشش است تا پرونده ای را علیه او ایجاد کند تا دلیل عدم پرداخت دستمزد به این بازیکن را توجیه کند که این رفتار باشگاه غیرقابل قبول است. با توجه به موارد ذکر شده، میلیچ مجدداً اعلام می نماید که باشگاه به درستی در خصوص جزئیات حساب بانکی او به وسیله ایمیلی که در تاریخ 19 آگوست 2019 (28 مرداد 98) برای آنها ارسال نموده، آگاه شده است، حسابی که باشگا قبلاً مبلغ مندرج در ماده 3.2 قرارداد کاری مربوطه را به آن واریز نموده بود.

از آنجایی که میلیچ اذعان می نماید که این باشگاه دائماً و به طور مداوم با بی اعتمادی عمل می نماید تا در حد امکان در پرداخت حقوق های معوقه تأخیر بیندازد، این بازیکن با احترام دوباره از باشگاه می خواهد؛ تا مجموع پاداش هایی را که قبلاً در این فصل به این بازیکن پرداخت نموده بود را جمع بندی و مدارک قبلی را به وی ارائه دهد؛ همچنین مبلغ 4500 یورو که وی بابت هزینه هایی که برای ترک ایران متحمل شده، پرداخت کند؛ در کنار این دستمزد ماه ژوئن 2020 میلیچ که 12 هزار دلار است، پرداخت کند؛ همچنین دستمزد ماه فوریه او نیز که 12 هزار یورو است، پرداخت گردد. همه این موارد در نامه پیش فرض به تاریخ 11 مارس 2019 (20 اسفند 97) و در ضرب الاجلی که به وسیله نامه مدنظر برای باشگاه تعیین شده، درخواست شده بود.

در صورتی که باشگاه نتواند در ضرب الاجل تعیین شده درخواست های فوق را عملی کند، سپس میلیچ این حق را دارد که قراردادش را به صورت یکجانبه با باشگاه فسخ کند و از باشگاه استقلال به شورای حل اختلاف فیفا شکایت کند و بازیکن طبق قوانین فیفا درخواست مزایای قراردادی و جبران خسارت و همچنین درخواست اجرای تحریم ورزشی در نتیجه نقض مکرر مفاد قرارداد از سوی باشگاه کند.

منبع: فرارو

به "(عکس) مدافع خارجی استقلال تهدید به فسخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) مدافع خارجی استقلال تهدید به فسخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید