صادرات 135 میلیارد دلاری کالا از مناطق آزاد و ویژه مالی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: در 7 سال گذشته حدود 135 میلیارد دلار از این مناطق به خارج از کشور صادر شد.

صادرات 135 میلیارد دلاری کالا از مناطق آزاد و ویژه مالی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی 90، مرتضی بانک اضافه کرد: گزارشی از ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک در مناطق آزاد، برنامه های مالی مربوط به جهش فراوری و اقدامات در دست اجرا در این مناطق ارائه شد.

وی ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک را یکی از اقدامات ارزنده اجرا شده در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه مالی برشمرد و گفت: تا به امروز حدود 125 خدمت شامل ثبت سفارش، گمرک، ثبت شرکت، نحوه اخذ مجوزها، فعالیت های فراوریی، فرآیند ارزش اضافه کرده و ... به صورت یکپارچه به وسیله این پنجره به فعالان مالی، گردشگران و همه دستگاه های نظارتی ارائه می گردد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه مالی اضافه کرد: تا سرانجام سال 200 خدمت در پنجره واحد خدمات الکترونیک ارائه می گردد و این تعداد تا اواسط سال آینده به حدود 300 خدمت خواهد رسید، با تحقق این مهم همه فعالیت های مناطق آزاد در مجموعه ای یکپارچه انجام می گردد که با تحقق آن سهولت کسب و کار، تقویت نظارت، سرعت در ارائه خدمات و... ممکن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صادرات 135 میلیارد دلاری کالا از مناطق آزاد و ویژه مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات 135 میلیارد دلاری کالا از مناطق آزاد و ویژه مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید