سه برنامه جدید دانشگاه پیغام نور برای شروع سال تحصیلی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، رییس دانشگاه پیغام نور از اختصاص وام شهریه به تمامی دانشجویان، ارائه تسهیلات رایگان اینترنت و شروع آموزش های مهارت آموزی از ابتدای مهر برای دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد.

سه برنامه جدید دانشگاه پیغام نور برای شروع سال تحصیلی

دکتر محمدرضا زمانی در گفت و گو با وبلاگ ورزشی 90 ضمن بیان این مطلب به مهمترین برنامه های دانشگاه پیغام نور همزمان با شروع سال تحصیلی جدید اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه بخشی از هزینه تحصیلی دانشجویان در این دانشگاه ها توسط خود آنها پرداخت می گردد، بنابراین با مذاکراتی که با مسئولان صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفت میزان تسهیلات دریافتی دانشجویان پیغام نور در امسال از این صندوق افزایش خواهد یافت و تمامی دانشجویان می توانند از وام صندوق رفاه استفاده نمایند. در واقع سال های گذشته سهم دانشجویان ما از تسهیلات این صندوق بسیار اندک بود.

اختصاص وام شهریه به تمامی دانشجویان پیغام نور

وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه پیغام نور در نتیجه مذاکرات و توافقنامه هایی که با بانک های عامل انجام داده از ابتدای مهرماه جاری تمامی دانشجویان متقاضی وام شهریه وام تعلق می گیرد و بانک تمام شهریه تحصیلی این دانشجویان را بدون محدودیت تعداد تقاضا پرداخت خواهد نمود. ضمن اینکه کارمزد بازپرداخت این وام ها 1.4 درصد است. بنابراین این تسهیلات بسیار مناسبی است که فکر می کنیم دغدغه های دانشجویان پیغام نور را در رابطه با شهریه برطرف خواهد نمود.

ارائه تسهیلات رایگان اینترنت

رئیس دانشگاه پیغام نور همچنین خاطر نشان کرد: یکی دیگر از تسهیلات این دانشگاه برای دانشجویان همزمان با شروع سال تحصیلی این است که بسترهای الکترونیکی لازم را برای دانشجویان مجازی این دانشگاه فراهم کنیم چراکه دانشجویان دانشگاه پیغام نور به دلیل خاصیت این دانشگاه که باید آموزش الکترونیکی داشته باشند با محدودیت هایی روبرو بودند اما با تسهیلاتی که در حوزه الکترونیکی فراهم می گردد دسترسی دانشجویان برای دریافت محتوای آموزشی به شکل مجازی بهبود خواهد یافت.

دکتر زمانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه برای تحقق بسترهای الکترونیکی لازم در دانشگاه پیغام نور با یک شرکت الکترونیکی خصوصی قراردادهایی را امضا کردیم و توافق شد تا زمانی که دانشجویان در بستر دانشگاه از اینترنت استفاده می نمایند، این دسترسی برای تمامی دانشجویان رایگان باشد و اگر هم این دانشجویان کار شخصی از اینترنت داشته باشند قرار بر این است که میزان هزینه های دریافتی بسیار کمتر از قیمت روتین بیرون از دانشگاه، باشد.

شروع آموزش های مهارت آموزی از ابتدای مهر

وی همچنین تاکید نمود: یکی دیگر از برنامه های دانشگاه پیغام نور این است که از ابتدای مهرماه جاری همزمان با سیاست های وزارت علوم طرح مهارت آموزی دانشجویان دانشگاه را اجرایی کنیم و اگرچه ما در حال حاضر مهارت آموزی و کارآفرینی را جزو برنامه های دانشگاه قرار دادیم و این برنامه همزمان با اجرای طرح آمایش آموزش عالی اجرایی می گردد و در این طرح علاوه بر ساماندهی رشته های دانشگاه مهارت های مورد نظر را که مرتبط با رشته دانشجویان می باشد، آموزش می دهیم و این آموزش ها در کنار دروس تئوری و عملی دانشجویان اجرایی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سه برنامه جدید دانشگاه پیغام نور برای شروع سال تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه برنامه جدید دانشگاه پیغام نور برای شروع سال تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید