خبرنگاران خبرگزاری های آسیا را به همکاری های نوآورانه فراخواند

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، هانوی - خبرنگاران - نماینده خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) در نشست هیات اجرایی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) گفت: این خبرگزاری از همکاری های نوآورانه میان رسانه های آسیایی پشتیبانی می نماید.

خبرنگاران خبرگزاری های آسیا را به همکاری های نوآورانه فراخواند

غلامرضا نعمتی روز آدینه در نشست اصلی هیات اجراییِ اوآنا با برشمردن ویژگی های خبر در دنیای امروز اضافه کرد: محصولات خبری در عصر شبکه های اجتماعی، به سرعت منتشر می شوند و اغلب، کوتاه و مبتنی بر ویژگی های چندرسانه ای هستند.

وی اضافه کرد: ما برای به اشتراک گذاری تجربه میان اعضای اوآنا، باید به اقدامات نوآورانه دست بزنیم و همکاریِ نزدیک تر میان اعضا را تشویق کنیم. بدین ترتیب، ما خواهیم توانست پابه پای آخرین تحولات صنعت رسانه پیش برویم.

نعمتی تاکید نمود: وبلاگ ورزشی 90 از ابتکارهای جدید برای توسعه روابط بیشتر میان اعضای اوآنا پشتیبانی می نماید. خبرگزاری جمهوری اسلامی با برگزاری چهل و سومین نشست هیات اجرایی اوآنا در تهران، در این جهت گام برداشت و در آینده نیز به کوشش برای دست یافتن به این هدف ادامه خواهد داد.

هیات اجرایی اوآنا روز آدینه بندهایی از مقررات اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه را اصلاح کرد و بندهایی را نیز به آن اضافه کرد. بر اساس یکی از بندهای جدید، اعضای اوآنا در زمینه حق مالکیت معنوی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در نشست امروز هیات اجرایی اوآنا، همچنین نتیجه رای گیری در زمینه مسابقه نوآوری در صنعت رسانه نیز اعلام شد. بر اساس رای اعضا، خبرگزاری های شینهوا (چین) و وی ان ای (ویتنام) به طور مشترک مقام اول را کسب کردند. هر دو خبرگزاری، تجربه خود در حوزه هوش مصنوعی را به مسابقه معرفی نموده بودند.

در حاشیه نشست هیات اجرایی اوآنا، نماینده وبلاگ ورزشی 90 با شماری از مدیران و نمایندگان خبرگزاری های آسیایی دیدار و درباره توسعه همکاری های دوجانبه رایزنی کرد.

شبد**9163*9122

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خبرگزاری های آسیا را به همکاری های نوآورانه فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرگزاری های آسیا را به همکاری های نوآورانه فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید