بازگشت 830 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری از ابتدای سال

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: بر اساس آخرین آمار، از 8 هزار و 600 واحد فراوریی راکد در کشور، 830 واحد فراوریی از ابتدای سال تا کنون به چرخه فراوری برگشته اند.

بازگشت 830 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری از ابتدای سال

به گزارش گروه مالی وبلاگ ورزشی 90، علی رسولیان در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به تاکید رئیس جمهور به بازگرداندن واحد های صنعتی به چرخه فراوری در کشور، گزارش جامعی از شرایط شهرک ها و واحد های صنعتی پس از آنالیز شرایط موجود آن ها آماده شده است و در این گزارش واحد هایی که امکان بازگرداندن آن ها به چرخه فراوری وجود دارد با بیان موانع و راهکارها، معین شده اند.

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان دیگر میهمان این تبادل نظر درباره مسائل واحد های صنعتی گفت: باید به شکل دیگری به مسائل واحد های صنعتی نگاه کرد؛ یعنی ابتدا باید موانع موجود بر سر راه فراوری را برطرف کنیم، سپس به بازگشت واحد های راکد به چرخه فراوری فکر کنیم.

داوود نوده فراهانی اضافه نمود: قوانین وضع شده بیشتر موجب مانع گذاری در فراوری، به جای برطرف آن ها می گردد.

عضو کمیسیون جهش فراوری مجلس نیز با حضور در این تبادل نظر به یکی از مسائل مهم واحد های صنعتی کوچک و بزرگ پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهم در کشور ما این است که، چون حیات دستگاه های دولتی به حیات شرکت های فراوریی وابسته نیست در چرخه فراوری سنگ اندازی می نمایند. حتی بالعکس سود این دستگا ها در نچرخیدن واحد فراوریی و جریمه آن واحد است.

محسن زنگنه تاکید نمود: ما از دولت تازه انتظار داریم، قوانین را طوری تغییر دهند که این رویه بالعکس گردد و سود دستگاه های دولتی در چرخیدن چرخ فراوری باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت 830 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری از ابتدای سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت 830 واحد فراوریی راکد به چرخه فراوری از ابتدای سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید