انصارالله: از نماینده ناتوان سازمان ملل در صنعا استقبال نمی کنیم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، خبرگزاری خبرنگاران-رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن اشاره به ناتوانی های کارکردی فرستاده سازمان ملل در این کشور، از عدم استقبال دولت یمن در صنعا، از سفر وی به صنعا اطلاع داد.

انصارالله: از نماینده ناتوان سازمان ملل در صنعا استقبال نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ورزشی 90، مقامات دولت یمن در صنعا روز گذشته (سه شنبه) تاکید نموده اند که از هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن در صنعا استقبال نخواهند کرد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی این مسئله را مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن در گفت وگو با شبکه محلی الیمن مطرح نموده است.

المشاط در ادامه اضافه کرد: برای اعضای شورا و نیروهای انصارالله سخت است که از فرستاده ای استقبال نمایند که حتی از یاری به ورود یک کشتی سوخت به منطقه ها درگیر جنگ عاجز است؛ به هر حال نماینده سازمان ملل در سایر زمینه ها نیز ناتوانی خود را نشان داده است.

این اظهارات در حالی از سوی رییس شورای عالی سیاسی یمن مطرح می گردد که دولت مستعفی طی ماه های گذشته مکرراً از عدم استقبال نیروهای انصارالله از فرستاده سازمان ملل خبر داده بود.

گروندبرگ از ابتدای شروع ماموریتش در یمن (سپتامبر سال گذشته) تا به امروز به عنوان نماینده و فرستاده سازمان ملل در این کشور، نتوانسته از صنعا (مرکز این کشور بازدید کند.

وی اخیراً در جلسه شورای امنیت سازمان ملل درخصوص پرونده یمن از طرح ابتکاری اش برای حل و فصل سیاسی بحران یمن سخن گفته و خواهان گفت وگوهای ملی با تمام اطراف سیاسی شده بود.

فارس

منبع: خبرگزاری آریا

به "انصارالله: از نماینده ناتوان سازمان ملل در صنعا استقبال نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: از نماینده ناتوان سازمان ملل در صنعا استقبال نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید