خواهر خواندگی بسترساز توسعه مبادلات تجاری

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، طرح توجیهی خواهر خواندگی یکی از شهر های خراسان جنوبی با یکی از شهر های قرقیزستان با سفر سفیر این کشور به استان تهیه می گردد .

خواهر خواندگی بسترساز توسعه مبادلات تجاری

معاون مالی استاندار خراسان جنوبی از سفر سفیر قرقیزستان به استان تاهفته آینده اطلاع داد و گفت: برای این که این سفر خروجی مناسبی برای استان داشته باشد، دستگاه های اجرایی پیشنهاد های خود را برای این منظور ارائه نموده اند که در چند سر فصل باید عملی شوند.

او با بیان این که درصدد هستیم در این سفر تفاهم نامه ای برای تبادلات تجاری منعقد گردد، اضافه نمود: بازدید از منطقه ویژه مالی، نشست با فعالان مالی، بازدید از بعضی واحد های تولیدی، حضور در جمع رؤسای دانشگاه های استان و ملاقات با استاندار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این سفر است.

اشرفی ادامه داد: یکی از دغدغه های استان، عدم ماندگاری و دوام مدت حضور مسئولان نمایندگی وزارت خارجه در استان و رفتن آن ها کمتر از دو سال است.

معاون مالی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: باید مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه حداقل 2 سال کامل در استان مستقر شوند، ولی متأسفانه فعالیت خدمتی همه آن ها از یک سال فراتر نمی رود.

وبلاگ ورزشی 90 خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خواهر خواندگی بسترساز توسعه مبادلات تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهر خواندگی بسترساز توسعه مبادلات تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید