اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی با تاکید بر بخشنامه و شیوه نامه اجرایی اولین جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را بیستم مهر 1400 اظهار داشت.

اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی گفت: اردوهای دانش آموزی فرآیندی آموزشی تربیتی و چند رسانه ای است که می تواند ضمن تامین هدف های کوتاه مدت آموزشی و تربیتی زمینه بروز و تحقق اهداف بلند مدت را هم فراهم کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی هدفمند و نظارت هوشمندانه و فرصت اردوها و فعالیت های گروهی و اجتماعی دانش آموزی به اسم راهبرد کلان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت های شش گانه تربیتی برای نیل به اهداف دوره های تحصیلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رمضانی گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای سیاست گذاری برای متناسب سازی موضوعات اردوهای دانش آموزی به اسم یکی از موثرترین ابزار برای تجلی فضایل اخلاقی و رفتاری دانش آموزان و قرار دادن آنها در فضا و محیط طبیعی پرنشاط و شاداب احتیاجمند همراهی و از تجربیات تخصصی و ایده های برتر اردویی و آگاهی از سوی مربیان و دانش آموزان است.

وی ادامه داد: به همین منظور اولین جشنواره کشوری :تجارب و ایده های برتر اردویی اردوگاهی برگزار خواهد شد تا علاقه مندان و دست اندرکاران فعالیت های اردویی و اردوگاه ها با ثبت خاطرات و تجربیات ماندگار، ارائه پیشنهادهای معاون علمی و عملیاتی و فراوری آثار فاخر گنجینه ارزشمند را مستند و ماندگار نمایند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه و بخشنامه این جشنواره گفت: شیوه نامه اجرایی و بخشنامه های مورد احتیاج به استان ها ابلاغ شده است و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به اسم دبیرخانه این جشنواره تعیین شده است. تمامی موارد مربوط به اطلاع رسانی روش و جزئیات شرکت در اولین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی به وسیله شبکه دانش آموزی شاد و کانال ordoo1400@ خواهد بود.

برای دریافت بخشنامه اینجا کلیک کنید.

برای دریافت شیوه نامه اینجا کلیک کنید.

اولین جشنواره کشوری تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی

مخاطبین:

همکاران رسمی شاغل در وزارت آموزش و پرورش

همکاران شاغل در مدارس غیردولتی/غیرانتفاعی

بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی

فعالان بخش ها و حوزه های مختلف اردویی و تشکل های دانش آموزی

✅ اطلاع رسانی: شبکه شاد

@ordoo1400

✅ارسال اثر: شبکه شاد

@tajarob-ordooei

مهلت ارسال آثار 1400/7/20

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مهلت ارسال آثار به جشنواره تجارب و ایده های برتر اردویی و اردوگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید