اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومیمی 9 پرو منتشر شد ، نسخه های 4G و 5G در دسترس کاربران خواهد بود

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، گوشی می 9 پرو با شارژر 45 واتی و تراشه اسنپدراگون 855 همراه است. این اطلاعات اخیرا منتشر شده است و نشان می دهد انتظارات کلی کاربران از این گوشی براورده می گردد.

اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومیمی 9 پرو منتشر شد ، نسخه های 4G و 5G در دسترس کاربران خواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی به تازگی از می 9 پرو رونمایی کرد و روی فرمول موفقیت آمیز می 9 این گوشی را با یک چیپست جدید و شارژ بسیار سریعتر معرفی کرد.

این تلفن در حال حاضر از جدیدترین مدل تراشه 855 با حداکثر حافظه 12 گیگابایت رم بهره می برد. افزون بر این ها این گوشی دارای پنل اولد 6.39 اینچی همراه با یک اسکنر اثر انگشت داخلی است. این گوشی از تنظیم دوربین سه گانه با ماژول اصلی 48 مگاپیکسل برخوردار است.

لی جون ، مدیرعامل شیائومی ، در تمام ماههای اخیر در خصوص می 9 پرو 5G صحبت می کرد ، اما این گوشی جدید با 4G نیز در دسترس خواهد بود. شیائومی باتری بزرگتر (4000 میلی آمپر ساعت) و شارژ سریع بهبود یافته را در مقایسه با می 9 نیز معرفی نموده است. این شارژر از سیم تا 45 وات (با شارژ مناسب موجود در جعبه) پشتیبانی می نماید ، در حالی که مدل بی سیم اکنون 30 واتی است. حالت دوم به لطف یک پد مخصوص بی سیم شیائومی با طراحی جدید سیم کشی و خنک کننده اضافی مکان پذیر شده است.

در کنار همه این ها گوشی می 9 پرو دارای شارژ معکوس با حداکثر سرعت 10 واتی است که برای اولین بار توسط این شرکت چینی ارائه شده است. ارتقاء دیگر بلندگو جدید است که دارای بزرگترین محفظه صدا از هر تلفن سری می تا به امروز است و باید صدای بهتری نسبت به هر یک از مدلهای پیشین خود داشته باشد. این گوشی در رنگ سفید و تیتانیوم سیاه ارائه می گردد.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومیمی 9 پرو منتشر شد ، نسخه های 4G و 5G در دسترس کاربران خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی شیائومیمی 9 پرو منتشر شد ، نسخه های 4G و 5G در دسترس کاربران خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید