اخبار اکسپرس اینتری - آگوست 2017

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دعوت 3,264 داوطلب مهاجرت به کانادا در دراو 2 آگوست اکسپرس اینتری

اولین دراو (Draw) اکسپرس اینتری در فاصله سه هفته ای از دراو آخر، در تاریخ 2 آگوست انجام شد که در آن 3,264 متقاضی در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری، دعوت نامه ITA برای اخذ اقامت دائم کانادا را دریافت کردند. هر یک از داوطلبین دعوت شده در سیستم جامع رتبه بندی CRS، دارای 441 امتیاز به بالا بودند. اعضای خانواده همراه از جمله همسر یا شریک زندگی و همچنین فرزندان وابسته نیز ممکن است همراه با متقاضی اصلی به کانادا نقل مکان نمایند. IRCC قصد دارد تا حداکثر ظرف شش ماه به درخواست های ارائه شده رسیدگی نمایند.

اخبار اکسپرس اینتری - آگوست 2017

این بار، حدنصاب امتیاز CRS فقط یک امتیاز بیشتر از دراو قبلی انجام شده در 12 جولای (دراو 12 جولای اکسپرس اینتری) بود. با این حال باید اشاره شود که فاصله سه هفته ای بین این دراو ها طولانی تر از بسیاری از موقعیت های قبلی بود که باعث شد داوطلبین بیشتری وارد بانک اطلاعاتی شوند و برای داوطلبین موجود این امکان را فراهم کرد که زمان بیشتری برای افزایش کل امتیازات خود داشته باشند. این امر ممکن است باعث فرایند رو به بالا در حد نصاب امتیاز شده باشد.

هنگامی که فاصله بین دراو ها کوتاه تر از موارد قبلی شوند، کلا امکان دارد که حدنصاب امتیاز کاهش یابد. به غیر از داوطلبین واجد شرایط گروه نیروی فنی حرفه ای فدرال، رکورد حدنصاب امتیاز CRS، تا کنون 413 امتیاز بوده است که مربوط به دراو 31 می می باشد.

با دراو انجام شده در 2 آگوست تعداد کل ITA های صادر شده از زمان راه اندازی اکسپرس اینتری به 122,596 دعوت نامه می رسد. تقریبا نیمی از این تعداد دعوت نامه (54,487) در سال 2017 صادر شده است.

داوطلبینی که یک دعوت نامه ITA دریافت می نمایند، چه کسانی هستند؟

نمونه های فرضی زیر، نشان می دهد که داوطلبین درون بانک اطلاعاتی چگونه یک ITA دریافت می نمایند.

احمد 29 ساله است و دارای مهارت سطح بالا در زبان انگلیسی است و به مدت 3 سال به عنوان طراح وب کار کرده است. او دارای یک مدرک لیسانس است و هیچ وقت در کانادا کار یا تحصیل نکرده است. او با 441 امتیاز دعوت نامه ITA را دریافت کرده است.

محمد یک مدرس 34 ساله با 5 سال سابقه کار است. او دارای مدرک ارشد است و در معیار سنجش سطح زبان کانادا دارای سطح پیشرفته CLB 9 است. همانند احمد او نیز هیچوقت برای کار یا تحصیل در کانادا اقامت نداشته است. او با 442 امتیاز دعوت نامه ITA را دریافت کرده است.

شاهین یک مهندس عمران 40 ساله با 6 سال سابقه کار است که در ابتدای امسال متوجه شد شغل او به عنوان یکی از مشاغل مورد تقاضای استان ساسکاچوان در گروه نیروی کار ماهر بین المللی زیرگروه اکسپرس اینتری در نظر گرفته می شود. او دارای مدرک لیسانس و مهارت بالا در زبان انگلیسی است و همسرش نیز دارای مدرک لیسانس و مهارت متوسطه انگلیسی می باشد. او درخواستی برای زیرگروه ساسکاچوان آماده کرد و به محض شروع به کار این برنامه، یک درخواست کامل ارائه نمود. با دریافت گواهی انتخاب استانی و افزودن آن به پروفایل اکسپرس اینتری اش، امتیاز او از 303 به 903 امتیاز رسید.

به گفته دادستان دیوید کوهن در ماه های اخیر گروه متنوعی از داوطلبین دعوت به اپلای شده اند و از آنجایی که حدنصاب امتیاز در حال حضر به اندازه گذشته، پایین نیست، به نظر می رسد که با گذشت زمان این حد نصاب کاهش یابد.

اکنون زمان عمل برای افرادی است که هنوز وارد بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری نشده اند. ماه ها و سال های بعدی زمان هیجان انگیزی خواهد بود. طبق اظهارات اخیر وزیر مهاجرت، دولت همچنان قصد رسیدن به هدف تعیین شده برای جذب داوطلبان را دارد و این حدنصاب پذیرش، ممکن است برای طرح سطوح مهاجرت سال 2018 که قرار است در پاییز منتشر شود، بالاتر نیز برده شود.

منبع: ویزا موندیال

به "اخبار اکسپرس اینتری - آگوست 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار اکسپرس اینتری - آگوست 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید