چطور اقامت دائم استرالیا بگیرم؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، کشور استرالیا در بین ایرانیان مقصد محبوبی برای مهاجرت محسوب می گردد، به همین دلیل این روزها افراد زیادی به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا هستند تا به این کشور مهاجرت کنند. از طرفی دیگر استرالیا مقصدی جذاب برای بسیاری از صاحبان سرمایه و تجار ایرانی است، چرا که این کشور با داشتن شرکت های بین المللی فعال، بازار پویا و همچنین مالی توسعه یافته تبدیل به عاملی محرک شده تا افراد به سرمایه گذاری خارجی در این کشور بپردازند و کسب و کار خود را در استرالیا راه اندازی کنند.در این راستا ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص سرمایه گذاران، مدیران اجرایی و کارآفرینانی است که علاقه مند به سرمایه گذاری در یک کشور امن با یک اقتصاد پویا هستند. این کشور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان یک محیط امن با اقتصاد و زیرساخت های پایدار و قوی به شمار می رود که موقعیت های کاری خوب و استانداردهای بالای زندگی را به آن ها ارمغان می دهد.شاید به همین دلیل است که بیشتر مهاجران این کشور تمایل دارند اقدام به اخذ اقامت دائم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری کنند تا بتوانند از این روش خانواده خود را نیز با خودشان به این کشور ببرند.پیشنهاد می کنیم اگر قصد مهاجرت به استرالیا دارید و می خواهید برای خود و خانواده تان اقامت دائم استرالیا بگیرید با ما در این مقاله همراه باشید تا شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا را برای شما توضیح دهیم.

چطور اقامت دائم استرالیا بگیرم؟

پیش احتیاجهای دریافت اقامت دائم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری

در انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری، استرالیا انتخاب بسیاری از سرمایه گذاران و مقصد نهایی آنها برای مهاجرت است. ثبات و توسعه اقتصادی بالا، تنها یکی از دلایل انتخاب این مقصد جذاب برای سرمایه گذاران مهاجر است.شاید برایتان جالب باشد که بدانید استرالیا، یکی از پرقدرت ترین اقتصادهای دنیا را دارد و در 25 سال اخیر، به صورت مستمر رشد صعودی خوبی در حوزه اقتصادی خود داشته است. شاید به همین دلیل موضوع زندگی در استرالیا به عنوان مقصدی درآمدزا و محبوب برای بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا تعریف شده است.حال شما قبل از اقدام و تهیه فرم ها و اقدامات لازم در جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا می بایست صلاحیت و کفایت مدیریتی و کارآفرینی خود را به دولت استرالیا اثبات کنید تا بتوانید پیروز به دریافت این نوع از ویزای استرالیا شوید. اگر شما از لحاظ اقتصادی شرایط مناسبی دارید و در تجارت خود پیروز عمل نموده اید، دریافت ویزای اقامت دائم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری از همه انواع های ویزاهای استرالیا راحت تر است و فرایند آن به سرعت پیش خواهد رفت تا شما در این کشور جهت سرمایه گذاری ترغیب شوید.اما در نظر داشته باشید که قوانین مهاجرتی در استرالیا، بسیار پیچیده است و هر سال تغییر می نماید و از طرفی دیگر این قوانین نیز به صورت دائم در حال تغییر هستند، بنابراین احتیاج است که شما از منابع به روز برای اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا جهت سرمایه گذاری بهره ببرید و از وکلا و کارشناسان متخصص در امر مهاجرت به استرالیا هدایت و مشاوره های لازم را بگیرید.

انواع ویزای اقامت دائم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری

شما برای مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری احتیاج به یک ویزای اقامت موقت در استرالیا به نام ویزای ساب کلاس 188 و دو نوع ویزای اقامت دائم استرالیا (ویزای ساب کلاس 888 و ویزای ساب کلاس 132) دارید. حال بسته به موقعیت، فعالیت مرتبط، میزان سرمایه و همچنین هدف، شما می توانید به وسیله یکی از این ویزاها در استرالیا اقامت داشته باشید:

ویزای اقامت موقت استرالیا

ویزای زیرگروه 188 استرالیا، ویزایی است که برای اقامت موقت بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در استرالیا تعریف شده است. بسیاری از افراد با دریافت این نوع ویزای سرمایه گذاری می توانند به مدت 4 سال و3 ماه همراه با همسر و فرزندان خود در استرالیا اقامت داشته باشند. ویزای اقامت موقت استرالیا در ساب کلاس 188 به چهار دسته تقسیم می گردد:

ویزای کارآفرینی

اگر در زمینه کسب و کار خود تجربه ای پیروز دارید، ویزای کارآفرینی بهترین گزینه پیشنهادی برای سرمایه گذاری و اقامت موقت در استرالیاست. شما با سرمایه گذاری 200 هزار دلار استرالیا در کسب و کار خود می توانید در هر قسمت از استرالیا که می خواهید زندگی و کسب وکارتان را راه اندازی کنید.قبل از دریافت این نوع ویزا می بایست شما از دولت استرالیا تاییدیه بگیرید و پس از آن اقدام به دریافت اسپانسرشیپ از یکی از ایالت های استرالیا کنید تا بتوانید ویزای کارآفرینی استرالیا را اخذ نماید.

ویزای سرمایه گذاری معمولی

شما در جهت دریافت ویزای سرمایه گذاری معمولی استرالیا به مانند ویزای کارآفرینی، احتیاج است که درخواست خود را به دولت استرالیا تقدیم و از یکی از ایالت ها تاییدی بگیرید. با اینن تفاوت که این نوع ویزا احتیاجمند سرمایه ای در حدود 5/1 میلیون دلاری است.

ویزای سرمایه گذاری ویژه

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری ویژه اقامت موقت استرالیا احتیاج است که سرمایه گذار مبلغی حداقل 5 میلیون دلار استرالیا را داشته باشد. البته یادآور می شویم که دریافت این نوع ویزا احتیاجی به داشتن مدرک زبان و شرایط سنی خاص ندارد ولی باید با تایید دولت استرالیا صورت بگیرد.

ویزای سرمایه گذاری عمده

این ویزای استرالیا مختص افرادی است که تمایل به سرمایه گذاری بیش از 15 میلیون دلار سرمایه را در استرالیا دارند. شما با داشتن ویزای موقت استرالیا نباید نگران اقامت خود در این کشور باشید، چرا که بعد از چهارسال شما می توانید اقدام به اخذ ویزای ساب کلاس 888 کنید و ویزای اقامت موقت خود را به ویزای اقامت دائم استرالیا تغییر دهید.

ویزای اقامت دائم استرالیا

از مهم ترین شرایط دریافت ویزای اقامت دایم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری داشتن حداقلی از سرمایه برای راه اندازی یک کسب وکار جدید (ثبت شرکت در استرالیا) یا سرمایه گذاری در یک کسب و کار فعال در استرالیا و همچنین اخذ اسپانسرشیپ از یکی از ایالت های استرالیاست. لازم به یادآوری است که تجربه های مدیریتی پیروز و مالکیت یک شرکت تجاری در رزومه شما، می تواند راه را برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا را برای شما راحت تر کند. این نوع ویزا نیز به مانند ویزای موقت دارای دو زیرگروه به نام های ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا 888 و ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا 132 است که در ادامه مقاله به طور مفصل به توضیح هر کدام از آن ها پرداخته می گردد.

ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا زیرگروه 888

برای اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا سرمایه گذاران می بایست قبلا ویزای زیر گروه 188 را دریافت نموده باشید. حال اگر شما شرایط یکی از زیرگرو های ویزای 188 را کسب نموده و از طرف دولت استرالیا، کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری این کشور و یا یکی از ایالات های استرالیا انتخاب شده باشید، می توانید پس از یک سال، اقدام به دریافت ویزای 888 استرالیا کنید.همچنین شما باید حداقل یک سال قبل از درخواست در استرالیا اقامت پیوسته ای در استرالیا داشته باشید و فعالیت تجاری خود را حداقل برای 24 ماه به تثبیت رسانده و مدارک اقتصادی معتبر از آن ها را تهیه کرد ه باشید.همچنین لازم به یادآوری است که رعایت تمامی شرایط اقتصادی هر یک از سه زیرگروه ویزای 188، مهم ترین شرط دریافت ویزای 888 به شمارمی رود، یعنی شما در طی اقامت خود در استرالیا می بایست همه تعهدات موجود در هرکدام از سه زیرگروه ویزای 188 را اجرا نموده باشید.بنابراین با دریافت ویزای 888، اقامت موقت شما تبدیل به اقامت دائم استرالیا خواهد شد. به علاوه با داشتن این نوع ویزا شما از تمامی مزایای ویزای 188 بهرمند می شوید و جهت برای دریافت شهروندی استرالیا برای شما امکان پذیر خواهد شد.

ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا زیرگروه 132

متقاضیان این نوع ویزای استرالیا، مخصوص کسانی است که توانایی بیشتری در سرمایه گذاری دارند. در این میان می توان گفت بیشترین درصدِ متقاضیان ویزای اقامت دائم استرالیا به وسیله سرمایه گذاری، شرکت های بزرگ و صاحبان سرمایه هنگفت هستند.شما برای اخذ این ویزا متعهد می شوید که مبلغی بالغ بر 5/1 میلیون دلار در بدو ورود به استرالیا به این کشور ببرید و اقدام به سرمایه گذاری در یکی از ایالت های آن کنید. همچنین یادآور می شویم که برای دریافت ویزای 132 باید شما کمتر از 55 سال سن داشته باشید و درآمد حاصل از فعالیت تجاری خود و همسرتان کمتر از 400 هزار دلار نباشد.با دریافت این ویزا افراد متعهد می شوند بلافاصله پس از ورود به استرالیا، اقدام به ایجاد یک شرکت تجاری کنند یا در یکی از شرکت های تجاری این کشور سرمایه گذاری کنند و فعالیت های تجاری خود را انجام داده و منجر به رشد و توسعه اقتصادی استرالیا شوند. خوب است بدانید که شما با ریافت ویزای استرالیا132، همسر و فرزندانتان این شانس را خواهند داشت که اقامت دائم استرالیا را کسب کنند و همانند شهروندان استرالیا از خدمات تحصیلی و پزشکی رایگان بهره مند شوند.

دلایل پرمخاطب بودن ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا

به چند دلیل اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا در زیر گروه 188 برای مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا و بخصوص ایرانیان محبوب است که در گزینه های ذیل آن را به شما عنوان خواهیم کرد:

·اخذ این نوع ویزا صرفا به وسیله ارائه سوابق کسب و کار و سوابق اقتصادی پیروز صورت می گیرد.

· نبود هیچگونه قید و شرطی در ویزای 188 استرالیا

· بدون احتیاج به انتقال سرمایه قبل از اخذ ویزای سرمایه گذاری

·محدوده پایین سرمایه گذاری نسبت به دیگر ویزاهای سرمایه گذاری مشابه در سایر کشورها

·عدم احتیاج به نمره زبان انگلیسی

·امکان اقامت 4 الی 6 سال به وسیله اخذ ویزای 188 استرالیا

مزایای اقامت دائم استرالیا برای دارندگان ویزای سرمایه گذاری

1.اقامت نامحدود در استرالیا به همراه همسر و فرزندان

2. برخورداری از مزایای شهروندی کامل در استرالیا و بهره مندی از تسهیلات رایگان.

3.تخفیف در پرداخت شهریه دانشگاهی و دریافت یاری هزینه تحصیلی با تخفیف 90 درصدی.

4. معافیت از پرداخت اقتصادیات بر درآمد تا سقف 6000 دلار در هر سال اقتصادی

5. برخورداری از بیمه درمان رایگان برای خود، همسر و فرزندان

6.بهره مندی از حقوق بیکاری و بازنشستگی

7.برخورداری خانواده سرمایه گذار از مزایای کامل ویزای سرمایه گذاری استرالیا

نکته طلایی برای اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا

یادتان باشد که یکی از نکات مهم در رابطه با اخذ ویزای سرمایه گذاری برای اقامت دائم استرالیا این است که شما بتوانید صلاحیت و کفایت مدیریتی و کارآفرینی خود را به دولت استرالیا ثبات کنید تا بتوانید پیروز به دریافت اقامت دائم استرالیا شوید.اگر شما شرایط اقتصادی ایده آلی دارید و در تجارت و کسب و کار خود پیروز عمل نموده اید، شانس شما برای دریافت این نوع ویزا از دیگر ویزاهای استرالیا به مراتب بسیار آسان تر است و روند اخذ ویزای سرمایه گذاری شما به سرعت و در زمان کوتاهی انجام خواهد گرفت. اما یادتان باشد که قوانین مهاجرتی در استرالیا، بسیار پیچیده است و هر سال تغییر می نماید و دائما در حال به روز شدن است. بنابراین احتیاج است که شما از منابع به روز شرایط مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا اطلاعات کافی را کسب کنید و یا از کارشناسان و وکلای متخصص در امر مهاجرت به استرالیا مشاوره بگیرید. گروه وکلای مهاجرت پاسارگاد برای مشاوره و کلیه امور مهاجرتی و خدمات پس از لندینگ استرالیا همراه شماست.

منبع: همگردی

به "چطور اقامت دائم استرالیا بگیرم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور اقامت دائم استرالیا بگیرم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید