موافقتنامه تسهیل ورود و اقامت خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، موافقتنامه تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد.

موافقتنامه تسهیل ورود و اقامت خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ ورزشی 90، با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو موافقتنامه تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از 10 خرداد ماه امسال (1398) اجرایی شد.

با اجرایی شدن این موافقتنامه زمینه گسترش فعالیت شرکت های هواپیمایی ایران در روسیه و افزایش پروازها بین دو کشور فراهم شده است.

به گزارش فارس، در هشتمین نشست گروه کاری همکاری در بخش حمل و نقل بین فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران که آبان 1395 در تهران برگزار گردید، طرف ایرانی پیش نویس موافقتنامه بین ایران و روسیه در خصوص تسهیل مقررات ورود، اقامت و خروج خدمه پرواز شرکت های هواپیمایی دو کشور را آنالیز و نظر موافق خود را اظهار داشت.

در این اجلاس مقرر شد، ایران و روسیه در زمینه تسهیل تردد اقامت ورود و خروج خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی دو کشور پیگیری های لازم را انجام دهند و درباره صدور گواهینامه هواپیماها نیز جلسه های کارشناسی برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "موافقتنامه تسهیل ورود و اقامت خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقتنامه تسهیل ورود و اقامت خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران و روسیه اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید