محمودی شاه نشین: بزرگ ترین دستاورد انقلاب در 40 سالگی تحقق شعار استقلال است

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب را همراه با تهدیدها و توطئه ها در طول این 40 سال در یک قاب دید گفت: انقلاب اسلامی در طول این 40 سال توانسته شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عرصه ظهور برساند و کشور را در جهت استقلال پیش ببرد.

محمودی شاه نشین: بزرگ ترین دستاورد انقلاب در 40 سالگی تحقق شعار استقلال است

محمد محمودی شاه نشین در گفت وگو با وبلاگ ورزشی 90 با اشاره به دستاوردهای انقلاب در 40 سالگی بیان نمود: زمانی که ما می خواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در 40 سال گذشته ببینیم باید در کنار آن تحریم، جنگ، توطئه و ترورها را نیز ببینیم. انقلاب اسلامی در طول این سال ها دستاوردهایی در مباحث علمی و تکنولوژی و رشد و توسعه کشور داشته است اما بزرگ ترین دستاورد انقلاب در طول این 40 سال رسیدن به شعار استقلال بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این 40 سال توانسته شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به عرصه ظهور برساند و کشور را در راستا استقلال پیش ببرد. از نظر من این دستاورد در درونش ده ها آمار و ارقام و دستاوردهای دیگر نهفته است.

نماینده مردم شهریار در مجلس در ادامه درباره بزرگ ترین چالشی که انقلاب پس از 40 سالگی با آن روبرو خواهد بود، بیان نمود: در دهه جدید، انقلاب اسلامی با جنگ تحریم مالی روبرو است و بزرگ ترین چالش ما این است که بتوانیم با مسئله ای که خروج آمریکا از برجام ایجاد نموده و تحریم هایی که علیه ما اعمال نموده است روبه رو شویم. امروز ما در تنگنای مالی هستیم و خریداران نفت ما دچار مشکل شده اند.

محمودی شاه نشین در ادامه در پاسخ به این سوال که بزرگ ترین خطا و اشکال در طول این 40 سال چه بوده است، بیان نمود: بیشتر اشتباهات در طول این چند سال از نوع غیر استراتژیک بوده است و نمی گردد از آنها به عنوان خطای بزرگ یاد کرد. در طول این سال ها انقلاب دچار مشکلاتی در حوزه اجرایی و خطاهایی ناشی از کم تجربگی در مدیریت کلان کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمودی شاه نشین: بزرگ ترین دستاورد انقلاب در 40 سالگی تحقق شعار استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی شاه نشین: بزرگ ترین دستاورد انقلاب در 40 سالگی تحقق شعار استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید