فرهاد کاظمی: اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد، تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت تاکید نمود که مسئولان این باشگاه برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان باید به وعده هایشان عمل نمایند.

فرهاد کاظمی: اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد، تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم

فرهاد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، در خصوص شکست 2 بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز گفت: ما در این بازی نتوانستیم به آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم. قشقایی هم تیم خوبی است و در این مسابقه نمایش خوبی داشت، من به آنها تبریک می گویم. هر بازی شرایط خودش را دارد، ما باید این شکست را فراموش نموده و به فکر بازی های بعدی باشیم.

سرمربی سرخپوشان پاکدشت با اشاره به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم حق و حقوق شان را دریافت ننموده اند، تاکید نمود: 70 درصد فوتبال و تیم در بیرون از زمین است. اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد و وعده و وعیدها باید در زمان تعیین شده، عملی گردد. تیم ما تا الان 40 درصد پول گرفته و صدای هیچکس درنیامده است، این در حالی است که بازیکنان ما می توانستند طبق مقررات و آیین نامه با این درصد دریافتی از تیم جدا شوند، ضمن اینکه تعدادی از آنها هم از لیگ برتر پیشنهاد داشتند، اما دست شان درد نکند که در تیم ماندند.

کاظمی در رابطه با اینکه می گویند بازیکنان سرخپوشان پاکدشت قرارداد میلیاردی دارند، عنوان نمود: بله، قرارداد بازیکنان ما میلیاردی است! 6 بازیکن ما بالای 150 میلیون و کمتر از 200 میلیون قرارداد بسته اند و سقف تیم ما زیر 200 میلیون تومان است. بقیه بازیکنان هم در حد 60 یا 70 میلیون پول گرفته اند و از این لحاظ با خیلی از تیم ها قابل قیاس نیستیم.

وی در خصوص اینکه تیمش در 3 بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است، توضیح داد: هیچ اتفاقی در تیم ما رخ نداده است. ما اصلاً نگران این شرایط نیستیم چون یک تیم هستیم، البته منظورم این است که یک تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم. بچه های ما مردانه می جنگند اما در فوتبال همه چیز داخل زمین است. یک تیم برای موفقیت باید حمایت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهاد کاظمی: اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد، تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد کاظمی: اگر باشگاه بی سر و ته باشد، کارمان سخت می گردد، تیم فنی داریم اما تیم پشت صحنه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید