تشریح آخرین وضعیت نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تیم فوتسال مس سونگون در اولین بازی خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در اندونزی روز پنجشنبه این هفته به مصاف تیم سیپر تاجیکستان می رود.

تشریح آخرین وضعیت نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا

حمید بی غم در مصاحبه با وبلاگ ورزشی 90 در مورد شرایط تیمش گفت: امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. خدا را شکر اینجا یک بازی تدارکاتی با تیم واموس اندونزی داشتیم و روزی یک جلسه تمرین برگزار کردیم. بازیکنان درک نموده اند که به بازی های آسیایی آمده اند. با آنها هم صحبت کردم.

وی اضافه نمود: دو نوع بازیکن بزرگ در فوتسال و فوتبال داریم. یک نوع که فقط می خواهند از اسمشان استفاده نمایند. یکسری هم اسم بزرگی دارند و هم برای اسم و باشگاه خود کوشش می نمایند. خدا را شکر در کنار تیم سال گذشته خود که خیلی کوشش می کردند و بازیکنان بزرگی بودند، سال جاری نفراتی مثل حسن زاده، عروجی و طیبی را گرفتیم که علاوه بر اینکه اسمشان بزرگ است، برای این اسم خودشان و اسم تیم مس هم کوشش می نمایند. آنها از همه بهتر تمرین می نمایند، زودتر به تمرین می آیند و دیرتر می روند.

سرمربی تیم مس سونگون تاکید نمود: اولین بازی ما با سیپر تاجیکستان است که دو بازیکن ایرانی هم دارد. متاسفانه از تیم آنها فیلمی به دست نیاورده ایم و آنالیزی نداریم ولی امیدوارم با سرسختی و همت بازیکنان آغاز خوبی در تورنمنت داشته باشیم.

بی غم در پاسخ به این سئوال که شرایط کشور اندونزی چگونه است؟ یادآور شد: شرایط اسکان فوق العاده است. شرایط غذایی هم خوب است. ما زودتر به اندونزی آمدیم تا ببینیم اگر مشکل غذا وجود داشت، از ایران آشپز بیاوریم. شرایط آرمانی نیست ولی مسئله ای هم از نظر غذایی برایمان پیش نمی آید.

وی توضیح داد: با این حال شرایط میزبانی اندونزی نسبت به کشورهایی مثل ایران و ژاپن ضعیف است. سالن های تمرینی که تا دیروز به ما داده اند، کیفیت پایینی دارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره میزان شناختش از سایر تیم ها گفت: نسبت به تیم بانک بیروت شناخت داریم و یک فیلم از این تیم تماشا نموده ایم. نسبت به نماینده ژاپن که سه برزیلی دارد. همچنین تیم چونبوری قهرمان دو دوره بازی ها شناخت داریم.

بی غم در خاتمه گفت: تیم ها با تمام قوا به جام باشگاه های آسیا آمده اند. مهم این است در این بازی ها تمام کوششمان را به کار ببریم. بقیه اش را به خدا می سپاریم. امیدواریم لطف خدا شامل حال ما بشود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشریح آخرین وضعیت نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین وضعیت نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید