سرمربی تیم ملی روز قرعه کشی کجا بود؟

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در حالی که گفته می شد مارک ویلموتس به مالزی خواهد رفت تا در مراسم قرعه کشی جام جهانی شرکت کند اما این اتفاق رخ نداد و تنها ایرانی حاضر در آن مراسم مهدی تاج بود که ظاهرا در نقش نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مراسم رفت.

سرمربی تیم ملی روز قرعه کشی کجا بود؟

در شرایطی که نمایندگان رسانه های ما در مالزی با سرمربی کره جنوبی مصاحبه کردند و شاهد حضور مربیان دیگر تیم های آسیایی بودند، تعیین نشد مارک ویلموتس کجاست و چرا در این مراسم حضور نداشته است. بدتر اینکه بعد از این مراسم هیچ مصاحبه و اظهارنظری از سوی سرمربی تیم ملی یا حتی یکی از دستیارانش در مورد این قرعه کشی که رویداد بسیار مهمی برای تیم ملی و فوتبال ایران بود، شنیده و دیده نشد.

در این خصوص روز چهارشنبه کوشش داشتیم با روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره چرایی نرفتن ویلموتس به مالزی و البته سکوتش درباره این اتفاق ویژه بپرسیم که متاسفانه این دوستان جوابگو نبودند.

البته طی دو روز گذشته گفته شده ویلموتس به خاطر عدم دریافت مطالباتش که قرار بوده 30 درصد مبلغ قراردادش را بگیرد اما فقط مقدار جزئی پول گرفته ، قهر نموده و به مالزی نرفته است که باید دید فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این قضیه نشان خواهد داد.

منبع: ایران ورزشی

به "سرمربی تیم ملی روز قرعه کشی کجا بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی روز قرعه کشی کجا بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید