میلاد عبادی پور بازیکن هفته والیبال دنیا

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، فدراسیون جهانی والیبال، دریافت کننده لژیونر تیم ملی ایران را به عنوان بازیکن هفته انتخاب کرد.

میلاد عبادی پور بازیکن هفته والیبال دنیا

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) با منتشر کردن گزارشی، میلاد عبادی پور ستاره و دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران و تیم اسکرا بلچاتوف لهستان را به عنوان بازیکن هفته والیبال دنیا معرفی کرد.

عبادی پور از سال 2014 به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد که از آن موقع تا به امروز، یکی از ستاره ها و ارکان اصلی تیم ایران در همه رقابت ها به شمار می رود.

ستاره 26 ساله ارومیه ای تیم ملی ایران از تیم کاله مازندران خود را به تیم ملی رساند و توانست با کسب عنوان نخست در رقابت های قهرمانی آسیا 2013 به همراه تیم ملی ایران، توانست خود را مطرح کند. او پس از دو سال حضور در شهرداری ارومیه، به بانک سرمایه پیوست و در لیگ ایران نیز به عنوان قهرمانی رسید.

او در سال 2017 به تیم اسکرا بلچاتوف لهستان در پلاس لیگا پیوست و عنوان قهرمانی را به دست آورد. او که یکی از ستاره های تیم اسکرا به شمار می رود، در فصل 2020 هم با توجه به تعطیلی پلاس لیگا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، با عنوان سومی به کار خود خاتمه داد.

عبادی پور که در المپیک 2016 ریو یکی از خوب های تیم ملی ایران بود، در تورنمنت جام بین قاره های 2017 که با سومی ایران به خاتمه رسید، در تیم رویایی آن رقابت ها نهاده شد. او در ژانویه نیز توانست برای دومین با تیم ملی ایران، جواز حضور در بازی های المپیک توکیو را از شهر جیانگمن در کشور چین کسب کند.

منبع: عصر ایران

به "میلاد عبادی پور بازیکن هفته والیبال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد عبادی پور بازیکن هفته والیبال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید