عراق، هشدار حکیم به سفیر آمریکا درباره پیامدهای تنش های منطقه

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد درباره پیامدهای تنش جاری در منطقه هشدار داد و خواستار تلاش برای یافتن راه حل های سیاسی و گفت وگو برای حل چالش های موجود شد.

عراق، هشدار حکیم به سفیر آمریکا درباره پیامدهای تنش های منطقه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزشی 90 به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، در دیدار با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد، روابط عراق و ایالات متحده و راه های گسترش آن در راستای منافع دو کشور را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، تحولات سیاسی منطقه بررسی شد و حکیم درباره پیامدهای تنش جاری در منطقه هشدار داد و خواستار تلاش برای یافتن راه حل های سیاسی و گفت وگو برای حل چالش های موجود شد.

وی همچنین درباره نوع فعالیت جریان حکمت در مقام اپوزیسیون نیز تأکید کرد که این انتخاب حقی سیاسی و قانونی است و هدف از این اپوزیسیون اصلاح مسیرها و تثبیت نظام سیاسی و بال های دموکراتیک آن است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین چالش خدمات را مهم ترین مسئله پیش روی دولت دانست و تأکید کرد که دولت باید خدمات در رأس اولویت های خود قرار دهد و تلاش دولت متمرکز بر این موضوع باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، هشدار حکیم به سفیر آمریکا درباره پیامدهای تنش های منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، هشدار حکیم به سفیر آمریکا درباره پیامدهای تنش های منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید