درخواست یوه و رئال برای جذب پوگبا و دردسرهای منچستریونایتد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، تیم فوتبال منچستریونایتد سعی دارد پل پوگبا را در تیمش نگه داشته و او را متقاعد کند تا این تیم را ترک نکند. پوگبا تصمیم دارد از یونایتد برود و این تصمیم را با سران تیم انگلیسی در میان گذاشته است. سولسشیرT سرمربی یونایتد، که به پوگبا یاری کرد تا دوباره فرم ایده آلش را به دست آورد از او خواسته تا در تیم بماند و به درخشش ادامه دهد، هرچند پوگبا میل به رفتن دارد.

درخواست یوه و رئال برای جذب پوگبا و دردسرهای منچستریونایتد

اصلی ترین مشتریان پوگبا رئال مادرید و مخصوصاً یوونتوس هستند و بازی در تیم ایتالیایی که پوگبا سابقه حضور در آن را دارد و مخصوصاً بازی کردن در کنار رونالدو باعث شده خود بازیکن فرانسوی ترجیح دهد در تورین بازی کند.

از طرفی مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا که در کار خودش استاد است سعی دارد موکلش را از یونایتد خارج کند و برای این هدف تمام توانایی اش را به کار گرفته است.

اما رئال مادرید تیمی بوده که زودتر از یووه دست به کار شده و حتی مذاکرات با او را هم شروع نموده است. سفیدپوشان 3 فصل قبل هم برای جذب او کوشش نموده بودند که البته پیروز نشدند و حالا دوباره دست به کار شدند.

در این شرایط یونایتد تنها را را مذاکره با پوگبا می داند و حتی برای تمرینات پیش فصل در استرالیا هم او را در لیست بازیکنانی که قرار است با تیم سفر نمایند قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درخواست یوه و رئال برای جذب پوگبا و دردسرهای منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست یوه و رئال برای جذب پوگبا و دردسرهای منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید