سیمئونه: گریزمان شایسته عنوان بهترین بازیکن اروپا بود نه رونالدو!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، سرمربی روخی بلانکو بار دیگر تأکید کرد مهاجم فرانسوی او شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا بوده است.

سیمئونه: گریزمان شایسته عنوان بهترین بازیکن اروپا بود نه رونالدو!

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، دیه گو سیمئونه که شب گذشته (شنبه) تیمش را در هفته چهارم لالیگای اسپانیا به پیروزی قاطعانه 5 بر صفر مقابل اسپورتینگ خیخون سوق داد، در کنفرانس خبری پس از بازی به تمجید از مهاجم فرانسوی خود پرداخت که در این ملاقات دو گل به ثمر رساند. او گفت: از نظر من سال گذشته، گریزمان بهترین بازیکن اروپا بود و شکی از این بابت ندارم. او با اتلتیکومادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه به ترتیب به فینال لیگ قهرمانان و فینال یورو 2016 رسید، و در هر دو رقابت گل های زیادی به ثمر رساند. آنتوان در لالیگا هم گل های زیادی زد. ثباتی گه گریزمان در این مدت داشته او را قدرتمندتر نموده است. امیدوارم او بتواند صاحب توپ طلا گردد. آنتوان در شکل و فرم فوق العاده ای است و اگر به همین منوال به کارش ادامه بدهد، بهتر هم خواهد شد.

سیمئونه که شاگردانش پس از تساوی مقابل تیم های آلاوس و لگانس در شروع فصل جدید لالیگا، حالا به دو برد پیاپی در این رقابت ها دست یافته اند، صحبت هایش را اینطور ادامه داد: ما در تمامی بازی های خود موقعیت هایی روی دروازه رقبا ایجاد نموده ایم. کوین گامیرو، فرناندوس تورس و گریزمان هر یک موقعیت های خوبی در این چند بازی برای گلزنی داشته اند. به هر حال این طبیعی است که همه موقعیت ها تبدیل به گل نشوند و این اتفاق می افتد. امروز اما ما بهتر بودیم و راه گلزنی را پیدا کردیم.

سرمربی اسپانیایی روخی بلانکو توضیح داد: حقیقت این است که از عملکرد کلی تیم خیلی رضایت داریم و در این ملاقات هم با بازی هجومی خود اسپورتینگ خیخون را غافلگیر کردیم. ما از همان ابتدا با هدف یافتن فضایی برای نفوذ به خط دفاعی حریف بازی را شروع کردیم. به هر حال با کوشش زیادمان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی همچنین در مورد تصمیمش برای کاهش دو ساله قراردادش و اینکه وی حالا تنها تا سال 2018 در ویسنته کالدرون خواهد بود، مطرح نمود: جو موجود در این بازی واقعاً احساسی بود. باید بگویم بازیکنان و هوادارانی را پشتم دارم که از تصمیم من حمایت کردند.

اتلتیکومادرید در حال حاضر با 8 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لالیگاست و پس از تیم های بارسلونا، رئال مادرید و لاس پالماس قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

به "سیمئونه: گریزمان شایسته عنوان بهترین بازیکن اروپا بود نه رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: گریزمان شایسته عنوان بهترین بازیکن اروپا بود نه رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید