توکیو؛ عنوان برترین شهر دنیا در سال 2017 را به خود اختصاص داد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، در نظر سنجی که Conde Nast Traveler در میان گردشگران و جهانگردان انجام داده است از آنان خواسته شد که فهرستی از برترین شهرهایی که سفر نموده اند را در اختیار آنان قرار دهد که توکیو در این نظرسنجی در صدر این فهرست در سال 2017 نهاده شد.

توکیو؛ عنوان برترین شهر دنیا در سال 2017 را به خود اختصاص داد

توکیو با داشتن آسمان خراش های زیبا با نورهای نئونی و آثار باستانی و معابد تاریخی که نشان از قدمت آن دارد به صورت چشمگیری در صنعت گردشگری می درخشد و در فهرست تهیه شده در نظرسنجی که Conde Nast Traveler انجام داده است رتبه نخست برترین شهر در سال 2017 را به دست آورده است.

علاوه بر این توکیو می تواند به عنوان بهشتی برای عاشقان غذا باشد. آنتونی بوردین (Anthony Bourdain) گردشگری که در طول سال ها به دور جهان سفر نموده است بارها از توکیو به عنوان یکی از شهرهای مورد علاقه خود یاد نموده است.

بعلاوه بر طبق آنالیز های صورت گرفته در یک گزارش مالی، توکیو به عنوان یکی از شهرهای امن جهان در سال 2017 معرفی شده است. در این فهرست پس از ژاپن شهرهای وین در اتریش و کیوتو ژاپن واقع شده است.

در حالت کلی فهرست برترین شهرهای جهان بیشتر در حوزه اروپا واقع شده است در حالی که آمریکا در این فهرست غایب است و تنها ونکوور در آمریکای شمالی در رتبه 8 ام واقع شده است.

ترتیب برترین شهرها در این نظر سنجی:

1. توکیو؛ ژاپن

2. وین؛ اتریش

3. کیوتو؛ ژاپن

4. بارسلونا؛ اسپانیا

5. پاریس؛ فرانسه

6. سیدنی؛ استرالیا

7. مادرید؛ اسپانیا

8. ونکوور؛ کانادا

9. رم؛ ایتالیا

10. مونیخ؛ آلمان

منبع: کجارو / msn.com

به "توکیو؛ عنوان برترین شهر دنیا در سال 2017 را به خود اختصاص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکیو؛ عنوان برترین شهر دنیا در سال 2017 را به خود اختصاص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید