خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند، اختلافی با مدیرعامل نداریم

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جلسه امروز هیئت مدیره استقلال به دلیل اتفاقات اخیر بود.

خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند، اختلافی با مدیرعامل نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی 90، اسماعیل خلیل زاده پس از سرانجام جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال، گفت: در ابتدا باید از مسئولان کشور، انتظامی و ... که به دلیل درگذشت همسرم پیغام تسلیت فرستادند و همچنین پیگیر بیماری ام بودند، تشکر کنم. اولین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود. بحث هایی بود که من از آن آگاه نبودم.

وی در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره استقلال توضیح داد: اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح نمایند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: بله، طبق گفته خودش (سعادتمند) چیزی در حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز طبق گزارشی که داد، قرار است پرداخت گردد.

خلیل زاده در مورد فیش های جعلی واریزی برای هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال گفت: متاسفانه این رخ داده است.

وی درباره اینکه چرا احمد سعادتمند از طرفدار خارج نشین تشکر کرد، توضیح داد: اشتباهی انجام شده است. این مطلب را همین الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید نموده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر سلطانی معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال روز آدینه گفته که فیش ها جعلی است اما مدیرعامل باشگاه دو روز بعد یعنی یکشنبه در سایت باشگاه از طرفدار مدنظر تشکر کرد، گفت: من هم این مسئله را شنیدم و سلطانی موضوع را گفت. سعادتمند فیش ها را در اختیار سلطانی قرار می دهد تا آنها را آنالیز کند و پس از آنالیز می گوید که فیش ها جعلی است. سعادتمند اما گفته که دو کارشناس بانکی که شاید از صرافان بوده اند ، فیش ها را تایید نموده اند و بر اساس تایید آنها تشکر نموده است.

خلیل زاده در مورد شرایط ادامه همکاری کامران منزوی در هیئت مدیره استقلال گفت: منزوی در این مدت زحمات زیادی کشید و همواره همراه سعادتمند بوده است و به کارش ادامه می دهد.

وی در مورد ناراحتی اش از وزیر ورزش و جوانان و همچنین اختلافش با عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: نه با وزیر مسئله ای داشتم، نه با موسوی. زمانی که بیمار شدم، احساس کردم باشگاه به آدم اقتصادی قوی احتیاج دارد. با توجه به اختلاف سلیقه ای که بین من و موسوی به وجود آمده بود، نامه ای به ایشان نوشتم که برگردد. اگر خودم بحث رفتن را مطرح کردم به دلیل بیماری ام بود و توان حضور در جلسات باشگاه را نداشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به جریمه روزانه 50 میلیون تومانی استقلال به دلیل عدم پرداخت وامی که موسوی برای استقلال تهیه کرد، گفت: سعادتمند نامه ای به خبرگزاری ای که قرارداد را منتشر نموده، فرستاده و پرسیده که این نامه ها محرمانه بوده و چه کسی آن را به شما داده است. با این حال، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. به همه قسمت های نامه ها و قراردادها توجهی نشده و تنها یک قسمت دیده شده است.

خلیل زاده ادامه داد: شرکت آریا برتر یک سال پول داده و سپس قرارداد بسته است. قرار بود در چند مرحله پول شان را بدهیم و زمانی که نتوانستیم این کار را انجام دهیم، متممی به قرارداد اضافه کردیم که اگر در فلان تاریخ پول ندهیم، فلان قدر باید [خسارت] بدهیم. شرکت مدنظر یک سال پول نگرفته و تنها پس از این مدت به یک بخش نامه هایش اشاره شده است. رسانه دیگری امروز مطالبی در این زمینه منتشر نموده که اقدام قانونی علیه آنها انجام داده ایم.

وی اضافه نمود: شخصی به نام چتری را می شناسم اما کارمند هتل کادوس رشت نیست و نسبتی با من ندارد. بنده در اتاق تعاون حضور دارم و پرونده ها برای تایید صلاحیت نزد من می آیند. روز اولی که با شرکت مذکور قرارداد امضا کردم، همه دستگاه های نظارتی، همه وزارتخانه ها و اعضای هیئت مدیره آن را می دانستند. متاسفانه در حق موسوی نیز ظلم شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا فکر می نماید در حق موسوی ظلم شده است، گفت: موسوی در مقطعی پول داد، آیا کار بدی کرد؟ آیا پولش را گرفته است؟ موسوی در روزهایی که باشگاه بحران داشت، در زمان مدیریت من یاری کرد. من با روش او مشکل داشتم و گفتم نباید دست مان را برای یاری دریافت دراز کنیم اما اگر موسوی یاری نمی کرد، استقلال چطور می توانست برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به خارج از کشور برود؟ موسوی در صفحه شخصی اش شماره حساب به طرفداران داد اما تنها 90 میلیون تومان جمع شد.

خلیل زاده اظهار داشت: از دو شرکت 20 میلیارد تومان گرفتیم که یک هزاری هم پس نداده ایم. به مدیرعامل باشگاه گفتم قصد دارم همه اسناد اقتصادی باشگاه در زمان امیرحسین فتحی ، خودم و حتی دوره 10 روزه علی فتح الله زاده را در نشست خبری نشان دهم، چون نمی خواهم بعدا بگویند خلیل زاده در فلان قرارداد این کار را نموده است. پس از چهلم درگذشت همسرم کل اسناد اقتصادی باشگاه را نشان می دهم.

وی در ارتباط با اختلاف بین احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی توضیح داد: من در جریان این موضوع نیستم. مجیدی سرمربی تیم است و باید در تمرینات شرکت کند. اگر مسئله ای دارند باید از خودشان بپرسید اما بعید می دانم چنین چیزی باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد بحث ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: اگر از جماعت ورزشکار یک نفر ویروس کرونا بگیرد تا دو سال از بدنش بیرون نمی رود. باید از زحمات همه بیمارستان های رشت تشکر کنم. نمی گویم از بازیکنان قوی تر هستم اما آقایان تصمیم گیرنده، این کار را نکنید، چون اگر یک نفر از ورزشکاران بگیرد به بقیه نیز سرایت می نماید، چه بازی ها بدون تماشاگر باشد چه با تماشاگر.

خلیل زاده درباره اینکه آیا در جریان انتصاب های اخیر در باشگاه استقلال بوده است یا نه ، گفت: متاسفانه در جریان نبودم اما از اختیارات قانونی مدیرعامل بود. امروز مدیرعامل باشگاه گفتند که یکی دو نفر که منصوب شده اند یا بعضی نفراتی که در جریان کار بودند، دیگر در خدمت باشگاه نخواهند بود.

وی در واکنش به این سوال که ظاهرا از پخش نامه پادوانی از سوی بخش رسانه ای باشگاه ناراحت بوده اید، گفت: اصلا اینطور نیست. نمی دانم چه کسانی آمده اند و تنها یک نفر از اعضای هیئت مدیره یک نفرشان را می شناخت. در رابطه با یک نفر دیگر که رسانه ها نیز تذکر داده بودند، مدیرعامل باشگاه از او خواسته است که دیگر نباشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا میلیچ و دیاباته در استقلال می مانند یا نه، گفت: میلیچ را نمی دانم اما دیاباته می ماند. اگر اشتباه نکنم دی ماه یا برج یازده سال گذشته بود که موسوی از حساب خودش 135 هزار درهم معادل 530 میلیون تومان به دیاباته پرداخت کرد. دیاباته بچه بامعرفتی است.تا جایی که امکان داشته باشد به مدیرعامل یاری می کنیم که دیاباته بماند. در مورد میلیچ اما نمی دانم چه اتفاقی می افتد، ضمن اینکه بودوروف هم رفتی شده است.

خلیل زاده اظهار داشت: از کسانی که قراردادها را منتشر می نمایند، می خواهم که این کار را ننمایند. به سعادتمند گفتم که از این پس تا هر زمانی که تلفن همراهم روشن است درباره بحث های اقتصادی صحبت می کنم و کارهای اجرایی بر عهده مدیرعامل است. با مدیرعامل نیز هیچ اختلافی نداریم و او کار اجرایی را برعهده خواهد داشت.

وی در رابطه با تکمیل شدن نفرات هئیت مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: اطلاعی در این زمینه ندارم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا منزوی در جلسه امروز شرکت نکرد، گفت: نمی دانم چرا منزوی نیامد.

خلیل زاده در واکنش به این سوال که اختلاف دلیل اصلی عدم شرکت مجیدی در جلسه با سعادتمند بوده است، گفت: با تمام قدرت از مجیدی حمایت می کنیم. با مجیدی صحبت خواهم کرد تا دلایل عدم حضور در جلسه با سعادتمند را بدانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند، اختلافی با مدیرعامل نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند، اختلافی با مدیرعامل نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید