خدابخشی: انتظار می رفت نظر نمایندگان در تصویب اصلاح ساختار بودجه دریافت گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رییسه مجلس اعلام کرد: پیشنهاداتی در جهت اصلاح ساختار بودجه در شورای هماهنگی سران سه قوه تصویب شده است، انتظار می رفت که قبل از تصویب نظر نمایندگان مردم هم دریافت می شد.

خدابخشی: انتظار می رفت نظر نمایندگان در تصویب اصلاح ساختار بودجه دریافت گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر راه در مورد تلفات بالای جاده ای در شهرستان الیگودرز گفت: در یک سال اخیر 47 نفر در این جاده ها کشته شده و تعداد زیادی مصدوم شدند که عمده این تلفات و صدمات به دلیل مسائل جاده ای است. همچنین جاده تخریب شده بر اثر سیل هنوز بازسازی نشد. از وزارت راه انتظار داریم شاخصه مرتبط با عملکرد خود در الیگودرز را بهبود دهد. شاخصه مرتبط با ایمنی جاده ها، درصد راه های آسفالتی روستایی شهرستان و سایر شاخص ها مورد رضایت مردم نیست. منتظر اقدامات عملی در این حوزه و سفر وزیر به شهرستان الیگودرز هستیم.

وی در تذکری به هیات رییسه مجلس اعلام کرد: هیات رییسه وظیفه حراست از کیان مجلس را به عهده دارد و سوگند یاد نموده است که از صندلی مجلس دفاع کند، همانگونه که در جلسه غیر علنی روز گذشته مطرح شد، پیشنهاداتی در جهت اصلاح ساختار بودجه در شورای هماهنگی سران سه قوه تصویب شده است، انتظار می رفت که قبل از تصویب نظر نمایندگان مردم هم دریافت می شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خدابخشی: انتظار می رفت نظر نمایندگان در تصویب اصلاح ساختار بودجه دریافت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی: انتظار می رفت نظر نمایندگان در تصویب اصلاح ساختار بودجه دریافت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید