جدیدترین مدل کیک روز معلم و مراحل تزیین آن

به گزارش وبلاگ ورزشی 90، کیک روز معلم و تزیین آن همراه با نوشتن یک جمله محبت آمیز بر روی آن، می تواند بهانه ای باشد برای قدردانی از زحمات معلم محبوب شما. این مطلب به منظور آشنایی شما با تزیین کیک روز معلم و دریافت ایده های جذاب و خلاقانه از جدیدترین مدل های کیک روز معلم ارائه شده است.

جدیدترین مدل کیک روز معلم و مراحل تزیین آن

وبلاگ ورزشی 90 | سرویس آشپزی - تزیین کیک برای اولین بار در فرانسه، در اواسط قرن نوزدهم و همزمان با رواج دسر به عنوان یک پس غذا توسعه یافت. شرکت ویلتون در سال 1929 نخستین کلاس آموزش تزیین کیک را برپا کرد که مورد استقبال آشپز های زیادی نهاده شد. این کلاس ها پس از جنگ جهانی دوم گسترش یافت و تا امروز هم به فعالیت خود ادامه داده است. مواد زیادی برای تزیین کیک وجود دارد، تزیین کیک با گاناش، تزیین کیک با کاکائو و شکلات، خامه و …

یکی از ساده ترین روش های تزیین کیک روز معلم، روش لمبث است که از نام جوزف لمبث طراح کیک مشهور انگلیسی گرفته شده است. در این روش کیک ابتدا با پوشیده شده و از طریق قیف و ماسوره، طرح هایی بر روی آن ایجاد می گردد. بطوریکه کیک طرح سه بعدی پیدا می نماید. روش ویفر میچ، نیز یکی از انواع جدید تزیین کیک است که در آن، تصویر توسط رنگ های خوراکی بر روی کاغذ برنج نقاشی شده و سپس این کاغذ خوراکی بر روی کیک قرار می گیرد.

جشن روز معلم بهانه ای است برای قدردانی از زحمات معلمین و کیک روز معلم با وجود تمام سادگیش یکی از محبوب ترین کیک هاییست که شما به راحتی می توانید با اندکی خمیر فوندانت و رنگ خوراکی و وسایلی نظیر یک چاقوی تیز، خلال دندان و یک سطح کار تمیز، آن را تزیین کنید. با یک پایه کیک اسفنجی و لایه های خامه ای، پوشاندن آن با خمیر فوندانت و درست کردن اشکال ساده ای نظیر کتاب، تخته سیاه، مداد و سایر وسایل تحریر یک تم کیک به یادماندنی و خاطره انگیز درست کنید.

نکته قابل ملاحظه در کار با خمیر فوندانت این است که خمیر را باید در نایلون نگهداری کنید، چون در مجاورت هوا خیلی زود خشک می گردد؛ همچنین موقع کار با خمیر باید دست ها و میز کار شما کاملا تمیز باشد، زیرا خمیر فوندانت استفاده شده برای این تزیین سفید است و آلودگی باعث کدر شدن رنگ آن می گردد.

تزیین کیک روز معلم با تم کتاب

  1. یک تکه کوچک از فوندانت سفید برداشته و آن را با دست به شکل مستطیل درآورید.
  2. مستطیل را روی یک سطح کار خیلی تمیز قرار داده و با پشت چاقو، در وسط آن یک شیار ایجاد کنید. شیار نباید خیلی عمیق باشد، عمق آن تقریبا به اندازه نیمی از ضخامت مستطیل باشد.
  3. کناره های شیار ایجاد نموده را با دست حالت دهید به گونه ای که در قسمت وسط بلندتر باشد و به سمت اضلاع مستطیل، کوتاه تر گردد، درست مانند یک سطح شیب دار.
  4. کناره ها را با چاقو یا دست صاف کنید.
  5. برای شکل دادن به لبه های کتاب، چاقو را با زاویه روی خمیر قرار داده و کمی فشار دهید تا شیار هایی ایجاد گردد.
  6. برای تعیین کردن صفحات کتاب، شیار های سطحی در اضلاع مستطیل ایجاد کنید.
  7. برای اینکه صفحات طبیعی تر به نظر برسند، می توانید در گوشه ها یک برش عمیق تر ایجاد نموده و با دست به سمت بالا حالت دهید.
  8. برای تعیین کردن صفحات با نوک چاقو، از وسط مستطیل به سمت اضلاع شیارهای هلالی خیلی سطحی ایجاد کنید.
  9. این قسمت را کنار گذاشته و تکه کوچک دیگری از خمیر فوندانت را با چند قطره رنگ خوراکی، رنگ کنید. خمیر رنگ نموده را پهن کنید و صفحاتی که قبلا آماده کردید روی آن قرار دهید، اطراف آن را با چاقو برش بزنید به گونه ای که خمیر رنگی از زیر آن تعیین باشد و جلد کتاب در اطراف صفحات دیده گردد.
  10. کتاب را برگردانید و در قسمت وسط جلد، با خلال دندان دو شیار ایجاد کنید.
  11. کتاب را به رو برگردانده و تا خشک شدن خمیر دو عدد خلال دندان زیر آن قرار دهید تا فرم بگیرد.
  12. فوندانت را پس از خشک شدن بر روی کاپ کیک قرار دهید.

تزیین کیک روز معلم با تم کلاه فارغ التحصیلی

جدیدترین مدل کیک روز معلم

تصاویر ارائه شده در ذیل، جدیدترین مدل های کیک روز معلم هستند که به منظور ایده دریافت برای شما ارائه شده است.

کیک روز معلم با تم ریاضی

کیک روز معلم با یک پیغام محبت آمیز

کیک روز معلم با یک پیغام محبت آمیز

کیک روز معلم با تم ریاضی

کیک روز معلم با تم کتاب

کیک روز معلم با تم کتاب و تخته سیاه

کیک روز معلم با تم کلاه فارغ التحصیلی

کیک روز معلم با تم کتاب

منبع: setare.com

به "جدیدترین مدل کیک روز معلم و مراحل تزیین آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل کیک روز معلم و مراحل تزیین آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید